عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

کرسی ترویجی عوامل ضدانگیزشی مؤثر بر یادگیری زبان انگلیسی طلاب حوزه های علمیه

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی «عوامل ضدانگیزشی موثر بر یادگیری زبان انگلیسی طلاب حوزه های علمیه» به زبان انگلیسی ویژه استادان آموزش زبان انگلیسی حوزه علمیه اصفهان و زبان دانان طلبه و دانشجو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عبدالمجید خطیب در گفت و گویی اظهار داشت: این کرسی ترویجی به صورت مشترک بین گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی مشهد و مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برنامه ریزی شده بود.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اذعان داشت: در این کرسی دکتر احمد مولوی به ارائه نظریه خود در رابطه با عوامل انگیزشی و ضد انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی در میان طلاب حوزه علمیه پرداخت و براساس نتایج تحقیق میدانی و تحلیل داده ها عواملی چون دشواری زبان انگلیسی، مشکلات فرهنگی، مواد آموزشی، عدم احساس نیاز، طولانی بودن دوره و… را از جمله مهمترین موانع انگیزشی طلاب برای یاد گیری زبان انگلیسی بیان کرد.

وی افزود: دکتر ابراهیم داودی شریف آبادی، مدیر گروه زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دکتر مهدی حبیب الهی، مدیر گروه زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بودند، نقدهای خود را بیان کرده و سوالاتی را مطرح کردند که توسط آقای دکتر مولوی پاسخ داده شد.

کرسی ترویجی «عوامل ضدانگیزشی مؤثر بر یادگیری زبان انگلیسی طلاب حوزه های علمیه» روز پنجشنبه 3 آذر ماه سال جاری از ساعت 10 صبح به صورت حضوری و مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

مشاهده در خبرگزاری حوزه

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *