عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

دوره تخصصی زیست جنسی کودک و نوجوان

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی «زیست جنسی کودک و نوجوان (زيست عفیفانه)» ویژه مبلغان خانواده، مشاوران و دانش آموختگان حوزه روانشناسی و مشاوره برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود بین والدین و فرزندان، صحبت درباره موضوعاتی است که به تربیت جنسی کودک مربوط است و آنها مسائلی است که در صورت مطرح‌شدن به روش نادرست یا حتی مطرح نشدن می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیر و گاه خطرناکی داشته باشد.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را جلوگیری از بروز مشکلاتی است که در این زمینه دامن‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است بیان کرد و گفت: این دوره تخصصی به منظور تامین منابع انسانی عرصه مسائل جنسی برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی گفت: این دوره ویژه مبلغان خانواده، مشاوران و دانش آموختگان حوزه روانشناسی و مشاوره است و دوره حدود140 ساعت و حداکثر تعداد جذب این دوره 30 نفر است.

وی با اشاره به اینکه شرط شرکت در دوره، قبولی در مصاحبه ورودی خواهد بود، گفت: دوره صرفا به صورت حضوری در پاییز و زمستان سال جاری در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

شجاعی تصریج کرد: معرفی به اداره اعزام تخصصی جهت تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی، معرفی به نهادهای فرهنگی به عنوان استاد، صدور گواهی پایان دوره بعد از قبولی در مصاحبه و آزمون امتیازهای این دوره هستند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان واجد شرایط برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می توانند به نشانی اینترنتی c88.ir/jen30 مراجعه نمایند.

مشاهده در خبرگزاری حوزه


 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *