عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

هم اندیشی مسائل روز جامعه با حضور نماینده ویژه دادستان استان اصفهان

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: جلسه هم اندیشی نخبگان عرصه تبلیغ برای بررسی مسائل روز جامعه با حضور محمد محسنی، نماینده ویژه دادستان و معاون اجتماعی دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین اظهار داشت: در مواجهه با نخبگان، مسئولان، عالمان دینی و اشخاصی که در مسند هدایت مردم قرار دارند، «جهاد تبیین» ارزش مضاعف پیدا می‌کند، به این دلیل که مجاهدت مضاعفی لازم است تا فردی که در رأس دستگاه تبلیغی یا رسانه‌ای است، مطلب برایش روشن شود تا بتواند برای دیگران روشنگری کند. لذا یکی از مهم‌ترین مخاطبان تبیین، نخبگان، مسئولان و مدیران هستند.

وی با بیان این که تبیین مقدمه‌ای خواهد بود برای اصلاح، تحول و مطالبه درست، گفت: برنامه هم اندیشی مبلغان نخبه به صورت ماهانه و با دعوت از مدیران ارشد استان برنامه ریزی شده است و به صورت منظم تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسات با توجه به فضای خاص حاکم بر آن، مبلغان اجازه دارند به صورت مستقیم سؤالات و شبهات خود را با مسؤل مدعو مطرح کرده و پاسخ های ارائه شده را به بحث و گفت و گو بگذارند.

مشاهده در خبرگزاری رسا

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *