عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های «دانش خانواده»

مدیر گروه تخصصی تبلیغی دانش خانواده گفت: سلسله نشست ها و کارگاه های دانش خانواده با هدف ارتقاء علمی و مهارتی خانواده‌ها در موضوعات مورد نیاز اواخر خردادماه در محل دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام وحید پوستین دوز، مدیر گروه تخصصی تبلیغی دانش خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: جامعه ما به لحاظ فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی با وضعیت خاصی مواجه است که ضرورت دارد حوزه و روحانیت با استفاده از نیروهای متخصص و مسلح به دانش روز مشاوره و روانشناسی و با در نظر گرفتن مسائل دینی، قرآنی و روایی به میدان آمده و به رفع مشکلات کمک کنند.

وی افزود: طلابی که فارغ‌التحصیل سطح سه یا کارشناسی ارشد مشاوره اسلامی در موسسه علامه مجلسی(ره) هستند، علاوه بر تخصص در علوم دینی و حوزوی، در علوم روانشناسی و مشاوره نیز تخصص دارند و هدف ما این بوده که آنها را گرد هم جمع کرده و یک گروه تخصصی تشکیل دهیم.

مدیر گروه تخصصی تبلیغی دانش خانواده تصریح کرد: این گروه علاوه بر ارتقاء علمی-مهارتی اعضای خود، برای ارتقاء علمی-مهارتی خانواده‌ها در موضوعات مرتبط با خانواده نیز تلاش کرده و طرح‌هایی را به این منظور اجرا می‌کند.

وی با اشاره به طرح‌های این گروه گفت: طرحی که در پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اجرا شد، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در طول زمان برگزاری نمایشگاه بود که توانست پاسخگوی نیازهای تعداد زیادی از مراجعان باشد.

حجت‌الاسلام پوستین‌دوز ادامه داد: طرح دیگری که قصد اجرای آن را داریم، برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های  دانش خانواده با بهره‌گیری از اساتید مجرب دانشگاهی و حوزوی، ویژه طلاب و عموم مردم است که از ۱۹ تا ۲۴ خردادماه برابر با هفته پایانی ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در محل دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار می‌شود.

وی افزود: در طول این سلسله نشست ها و کارگاه ها، طلاب مشاور در محل حضور داشته و خدمات مشاوره‌ای رایگان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند. علاوه بر این، گروه کودک و نوجوان “یار دبستانی” نیز به منظور ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان خانواده‌های شرکت‌کننده و اجرای ویژه برنامه‌هایی برای این گروه سنی در محل مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به شعار این گروه تخصصی-تبلیغی با عنوان “دانش خانواده، دانایی، راز خوشبختی” بیان کرد: جامعه هدف ما عموم مردم هستند و برای ارتقاء علمی و مهارتی عموم خانواده‌ها در موضوعات مورد نیاز نظیر ازدواج و همسرگزینی، مهارت‌های همسرداری، مهارت‌های حل اختلافات زناشویی، فرزندپروری، مهارت‌های حل مسئله و آسیب‌های روحی-روانی و اخلاقی تلاش می‌کنیم.
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *