عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اوّلین همایش مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برای اولین بار همایش مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی برادران و خواهران برگزار و به چند نفر از آنها مجوز رسمی فعالیت از طرف دفتر مرکزی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت و گویی اظهار داشت: رویکرد تبلیغ در شرایط امروز سمت و سوی تخصصی به خود گرفته و بر اساس نیاز جامعه عناوین تخصصی انتخاب شده است.

وی با بیان این که این همایش ویژه مبلغان تخصصی خانواده، کلام، مشاوره، کودک و نوجوان و قرآن کریم برگزار شد، گفت: شعار ما در تبلیغ این است که همه مبلغان باید در یک موضوع متخصص باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان داشت: با این چشم انداز، از چند سال گذشته تا به امروز با برنامه ریزی های منسجم ویژه مبلغان و طلاب دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت دانش افزایی و مهارت آفرینی همراه با کارورزی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این همایش 150 مبلغ تخصصی برادر و خواهر حضور داشتند که بعد از گذراندن دوره های آموزشی متعدد صلاحیت آنها برای فعالیت تخصصی احراز شده و در ادامه این همایش نکاتی برای داشتن روحیه تشکیلاتی و تشکیل گروه های تبلیغی تبیین شد.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام در پایان  با اشاره به اینکه یک تبلیغ زمانی موفق خواهد بود که جهادی، تخصصی و گروهی انجام شود، گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده با نهادهای مختلف نیازهای جامعه و نهادهای فرهنگی و دینی احصاء و بر همین اساس گروه های تخصصی سازماندهی می شوند.

مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
مشاهده گزارش تصویری

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *