عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اجرای طرح جذب مبلغ هنری و مجازی خواهران طلبه

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اجرای طرح جذب مبلغ هنری و مجازی به منظور توانمندسازی و سازماندهی طلاب خواهر در عرصه‌های نوین تبلیغی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری ایکنا، مجید شجاعی در خصوص فراخوان جذب مبلغ هنری و مجازی ویژه طلاب خواهر اظهار کرد: هدف از این طرح، تشکیل بانک اطلاعاتی و به کارگیری مبلغان خواهر است.

وی افزود: در سال‌های اخیر، مبلغان خواهر فعالیت خوبی از خود نشان داده‌اند، ولی متأسفانه فقط به صورت سنتی و شفاهی فعالیت کرده و به عرصه هنر ورود نکرده‌اند، لذا برای توانمندسازی، سازماندهی و تشکیل گروه‌های تبلیغی تصمیم گرفتیم طلاب خواهر علاقمند به فعالیت‌های هنری را شناسایی کرده و آموزش دهیم تا در خصوص استفاده از ابزار هنر در زمینه فعالیت‌های تبلیغی به توانمندی دست پیدا کنند.

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: طلابی که در این دوره شرکت می‌کنند، در قالب گروه‌های تبلیعی چهار تا ده نفره سازماندهی شده و طرح‌هایی به آنها واگذار می‌شود. اگر گروهی قصد اجرای طرحی را داشت، ما به لحاظ آموزشی، مالی و تأمین فضا و مکان مورد نیاز آنها را مورد حمایت قرار داده و مشاوره حقوقی و فنی ارائه می‌دهیم.

شجاعی اضافه کرد: این فراخوان در زمینه ادبیات و هنر مکتوب، فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پیام‌رسان‌ها و رسانه، فیلم و انیمیشن به جذب طلاب خواهر می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این طرح تا پایان تیرماه تمدید شده است و تاکنون حدود دویست نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، کلاس‌ها نیز از اول مردادماه تشکیل می‌شود.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *