عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

ثبت نام دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم برای سال تحصیلی 98-97

خطیب از ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد دفتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) در رشته های جامعه شناسی و اندیشه سیاسی در اسلام برای طلاب برادر و رشته های تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و تاریخ ایران اسلامی ‏برای طلاب خواهر در اصفهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری رسا، عبدالمجید خطیب، معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، درباره ثبت نام سال تحصیلی 97-98 در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)، گفت: با تأسیس دفتر دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم در اصفهان، دومین دوره مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 98-1397 برگزار می شود.

وی ادامه داد: جامعه شناسی و اندیشه سیاسی در اسلام، عناوین رشته هایی هستند که در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 98-97 و ویژه برادران در اصفهان برگزار خواهد شد، همچنین خواهران در رشته های ‏ تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و تاریخ ایران اسلامی پذیرش خواهند شد.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان‏ افزود: ثبت نام متقاضیان  از عصر روز دوشنبه 25 دی ماه تا دوشنبه 9 بهمن ماه از طریق سایت www.morsalat.ir  امکان پذیر است.

خطیب درباره شرایط متقاضیان برای پذیرفته شدن در این رشته ها، اظهار داشت: داوطلبان باید از طلاب رسمی حوزه علمیه باشند، طلابی که مدرک علمی سطح 2 یا اشتغال به تحصیل در سال آخر سطح دو که تا تاریخ 31 شهرویور 97 فارغ التحصیل می شوند را دارا باشند می توانند ثبت نام کنند، همچنین داشتن مدرک کارشناسی وزارت علوم به همراه گواهی پایه 7 حوزه علمیه برای ثبت نام برادران و داشتن مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم به همراه گواهی گذراندن 120 واحد درسی حوزوی برای خواهران قابل قبول خواهد بود.

وی افزود: تمامی طلابی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در این رشته ها ثبت نام کرده اند نیز می توانند در آزمون اختصاصی که زمان ثبت نام آن به زودی اعلام خواهد شد، شرکت کنند، بدیهی است طلابی که هم در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و هم در آزمون اختصاصی ویژه طلاب ثبت نام نمایند، شانس قبولی آن ها دو برابر کسانی است که صرفاً در یکی از آزمون های فوق ثبت نام کرده اند.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) ‏ادامه داد: با توجه به این نکته که اکثر قبول شدگان در رشته های سال گذشته دفتر دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) در اصفهان از شرکت کنندگان در دوره های تمهیدیه بوده اند، بنابراین برنامه کلاس های تمهیدیه رشته های فوق برای کسب آمادگی بیشتر هم زمان با آغاز ثبت نام آزمون اختصاصی طلاب اعلام خواهد شد.

‏خطیب در رابطه با مکان برگزاری دوره ها، ابراز داشت: رشته های ویژه برادران در مکان مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و رشته های ویژه خواهران در مکان مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) برگزار می شود.

وی بیان داشت: طلاب متقاضی شرکت در دوره اصفهان، فقط می توانند در یکی از رشته های فوق ثبت نام کنند و در صورتی که عناوین دیگری به غیر از رشته های فوق الذکر را انتخاب کنند، در صورت قبولی، مکان برگزاری دوره در دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) شهر مقدس قم خواهد بود.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) ‏اظهار داشت: امکان ثبت نام حضوری در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ، ساختمان شماره1، طبقه همکف اتاق 205 از ساعت 9 صبح الی 18 برای خواهران و برادران طلبه وجود دارد، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای در کانال تلگرام به نشانی t.me/boustu25 عضو شوند یا به سایت دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) به نشانی www.Bou.ac.ir مراجعه یا با شماره تلفن ‏4-03132208001 داخلی 7222 در ساعات 9 الی 17 تماس حاصل کنند.

خطیب با بیان اینکه تحصیل در این رشته ها برای طلاب رایگان است، افزود: به فارغ التحصیلان دانشنامه کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اهدا خواهد شد.

 

برای ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *