عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اردوی تاریخی فرهنگی مدافعان + تصاویر

اردوی تاریخـــــی «مدافـــعــــان» ویــــژه دانش‌آموزان اصفهانی مقطع ششم ابتدایی سال جاری در مجموعه فرهنگی - تاریخی خانه مشروطه اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه مشروطه اصفهان، این اردوی آموزشی با محوریت درس بیســت و یکم علوم اجتماعی مقطع ششم دبستان در خانه حاج آقانورالله نجفی اصفهانی از رهبران مشروطه اصفهان برگزار شد.

هدف از برگزاری این اردو آشنایی دانش آموزان با نهضت های تاریخی و اسطوره های ملی و دینی همچون رئیسعلی دلواری، مدرس، امیر کبیـــر و حاج آقا نور الله اســـت برای دستیابی عمیق تــــر به هویـــت ملی خــودشــــان.

این اردوی علمـــی تاریخی که با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سازمان بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، روزانه پـــذیـــرای حــــدود 200 دانش آموز دختر و پسر از شهر اصفهان و شهرستان‌های نجف آباد، شاهین شهر، درچه و… بوده است.

در این اردو سعی بر این بوده که با قالبی متفاوت و شاد، دانش آموزان با هفت قهرمان اسطوره‌ای ایران که در راه مقابله با استعمار جان‌فشانی کردند، آشنا شوند.

مربیــــان تخصصـــی کـــــودک و نوجــــوان دفتـــر تبلیغات اســــلامی اصفهان، خانه مشــــروطیت و بسیج دانش‌آموزی روایتگران این اردوی فرهنگی-تاریخی بودند.


 

مشاهده خبر در روزنامه اصفهان زیبا

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *