عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان و همراهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان در این دیدار پیرامون تاریخچه و نحوه فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان توضیحاتی بیان کرد و آمادگی دفتر را برای هرگونه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.
 
وی با اشاره به شورای فرهنگ عمومی گفت: انتظار این است که شورای فرهنگ عمومی به صورت پیوسته تشکیل و موضوعات و مسایل فرهنگی استان مورد بررسی دائمی قرار بگیرد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار با خیر مقدم به حاضران و با بیان اینکه تاریخ اصفهان با علم، فرهنگ و هنر گره خورده است، گفت: در کار فرهنگی پختگی و سلیقه را سهیم کرد تا نتیجه موثرتری حاصل شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: موفقیت در سایه تعامل، همدلی و همراهی اتفاق می‌افتد و باید همه ما در هدف گذاری و ماهیت همدل و متحد باشیم و در تصمیم گیری و تصمیم سازی متمرکز و در کار اجرایی اشکال مختلف، تنوع و سلیقه مدنظر قرار گیرد
 
وی خاطرنشان کرد: از انجا که بخش زیادی از حوزه ماموریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه فعالیت های مذهبی، دینی و قرآن و عترت می باشد همراهی و همدلی نهادهای حوزوی و علمای بزرگ اصفهان به ویژه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه از مهمترین عوامل موفقیت در مسیر فرهنگی است و این اداره کل آمادگی دارد با همراهی و همکاری حوزه های علمیه، روحانیون و دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت های موثری در زمینه گسترش فرهنگ اصیل اسلامی داشته باشد.
 
خاطرنشان می شود، دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان و همراهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ٣٠ آبان در دفتر مدیرکل انجام شد.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *