عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

شرکت بیش از ۹۰۰ مبلغ در «مجمع بزرگ مبلغان ماه محرم اصفهان»

امسال در ایام تبلیغی محرم ۹۰۰ مبلغ شامل ۶۰۰نفرمرد و ۳۰۰ نفر زن به تمام نقاط استان اصفهان و بعضی از استان های همجوار؛ کهکیلویه، فارس، یزد، چهارمحال بختیاری اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حاشیه برگزاری مجمع بزرگ مبلغین ماه محرم دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  گفـت: این مجمع هر سال قبل از ماه محرم برگزار می شود و مبلغین طی مراحل مختلف ثبت نام و انجام پذیرش و بررسی مناطق مورد اعزام توسط دفاتر همکاری کننده با این مجمع، به مناطق تحت پوشش تبلیغ اعزام خواهند شد.
 
وی با تاکید بر سازماندهی ویژه برای روحانیون اعزام شده بیان کرد: در این مجمع تمامی روحانیون مبلغ دور هم جمع شده و برنامه، گوشزد ها و هدف های این طرح به طور کامل شفاف سازی خواهد شد.
 
مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: پوشش های جغرافیایی برای اعزام مبلغ استان اصفهان، روستاهای اطراف و در صورت نیاز استان های ویژه و فاقد فعالیت های فرهنگی است.
 
وی تصریح کرد: حجت الاسلام نیلی پور در مجمع بزرگ مبلغین،درباره اهداف، فعالیت های پیش رو، نیاز های ویژه بعضی مناطق به روحانی مبلغ و چشم انداز های این مجمع سخنرانی خواهند کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین احمدیان عنوان کرد: برای انتقال درست و ویژه محتوای کار و هدف و داشتن نمونه کار، کارگاه های آموزشی ویژه کودکان و برنامه های خاص ویژه این سنین از مهم ترین برنامه های این مجمع است.
 
وی افزود: رونمایی از اپلیکیشن های مبلغ یار برای ارتباط راحت ما و مبلغین مستقر در محل و همچنین نرم افزار آموزشی سبک زندگی  و رونمایی از سایت مدرسه طرح از برنامه های جنبی این مجمع به حساب می آیند.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *