عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

روش پاسخگویی به مسائل کلامی با کمترین گفتگو و بیشترین اثر

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دوره «روش پاسخگویی به مسائل کلامی با کمترین گفتگو و بیشترین اثر» را ویژه خواهران طلبه و غیر طلبه به صورت رایگان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره آموزش های کابردی مبلغان این دفتر اظهار داشت: باید برای روش خود در بیان پاسخ به سوالات کلامی اولویت قائل شد، مثلاً گاهی نوع مخاطب اقتضا می‌کند اولویت روش استدلالی باشد و گاهی روش اقناعی و گاهی باید از شیوه بیان مثال بهره برد و گاهی باید به شیوه بیان الگو متمسک شد و اینجاست که نوع مخاطب و پرسش، روش‌های مختلف اولویت بندی را عوض می کند.

وی گفت: با هدف آموزش این اولویت بندی و همچنین ترسیم روش ها و تکنیک ها، اداره آموزش های کاربردی دوره «روش پاسخگویی به مسائل کلامی با کمترین گفتگو و بیشترین اثر» را در قالب 20 ساعت آموزشی روزهای پنج شنبه هر هفته به صورت حضوری در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار می کند.

رئیس اداره آموزش های کابردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان داشت: مقدمات پاسخگویی، روش ها و تکنیک ها، شبهات عدل و حکمت الهی، شبهات فلسفه احکام و تفاوت های حقوقی، بررسی آماری شبهات به لحاظ تکرار و بررسی پاسخ به شبهات پرتکرار اعتقادی، عناوین سرفصل های دوره را شامل می شوند.

وی در پایان گفت: ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود و عموم خواهران علاقه مندم می توانند از طریق نشانی اینترنتی b2n.ir/kalamei ثبت نام و در ادامه اطلاعات تکمیلی از طریق پیامک به ثبت نام شدگان اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده در خبرگزاری حوزه
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *