عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

شماره 46 فصلنامه اخلاق منتشر شد

رییس پژوهشکده الهیات و خانواده درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره 46 این فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین سراج با بیان این که هفت مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار داشت: «الگوواره ی توحید محور؛ الگویی متعالی برای تبیین فقر و بحران های محیط زیست»، «حقوق اخلاقی و جایگاه آن در فضای مجازی» و «چالش های اخلاقی سرگرمی در سبک زندگی اسلامی» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره فصلنامه می باشند.

وی عنوان داشت: این فصلنامه به صورت منظم هر فصل توسط پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.
 
رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.
 
لازم به ذکر است علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir، پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام www.isc.gov.ir  و پایگاه مجلات تخصصی نور  www.noormags.irمراجعه نمایند.

انعکاس در خبرگزاری های:
ایکنا
ایمنا
حوزه
صاحب نیوز

برای دریافت بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *