به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سبک زندگى نوعى نظم منطقى در مصرف کالاهاى فرهنگى است که با کمک آن وجوه تمایز و تشابه مصرف کنندگان فرهنگى قابل بازشناخت است، نگاه این است که با ایجاد تعادل و اعتدال و بالابردن سطح سواد مصرف فرهنگی مردم با توجه ویژه به خانوادهها از آسیب خانواده در برابر مصرف کالاهای فرهنگی مرتبط کاسته شود.
این ویژه نامه از میان گروه های گوناگون کالاهای فرهنگی تنها به فضای مجازی و سایبر اختصاص یافته و به بررسی تأثیر اخلاقی آن بر خانواده می پردازد و در صدد است سواد خانوادهها در مصرف فضای مجازی با نگاهی اخلاقی به مسأله افزایش داده و سبک زندگی آنان به سوی اخلاق مداری و معنویتگرایی و دین محوری حرکت کند.
سرفصلهای این ویژه نامه عبارت است از: ضعف سواد خانوادهها در برخورد با مصرف فضای مجازی از نگاه اخلاقی (چیستی مسئله)، بررسی علل و عوامل و زمینههای اخلاقی ضعف سواد در مصرف فضای مجازی در خانواده (چرایی مسئله)، تأثیرات منفی اخلاقی مصرف فضای مجازی بر خانوادهها در روابط زناشویی و فرزندان (پیامدها) و بررسی راهکارهای اخلاقی ارتقاء سواد مصرف فضای مجازی در خانوادهها، (راهکارها).
شایان ذکر است برای ارسال مقالات باید چکیده مقالات در سایت فصلنامه اخلاق به نشانی http://akhlagh.morsalat.ir بارگذاری شود و مقالات باید در سطح علمی پژوهشی باشد، همچنین برای آشنایی بیشتر با موضوع عام «مصرف کالاهای فرهنگی» فایل ضمیمه ای در نظر گرفته شده که لازم است مود مطالعه قرار گیرد.
مهلت نهایی ارسال چکیده مقالات تا دهم آبان ۱۳۹۶ است و در صورت پذیرفته شدن چکیدهها برای تدوین مقاله با نویسندگان تماس گرفته خواهد شد. به مقالات پذیرفته شده حق التألیف تعلق میگیرد.
این ویژه نامه از میان گروه های گوناگون کالاهای فرهنگی تنها به فضای مجازی و سایبر اختصاص یافته و به بررسی تأثیر اخلاقی آن بر خانواده می پردازد و در صدد است سواد خانوادهها در مصرف فضای مجازی با نگاهی اخلاقی به مسأله افزایش داده و سبک زندگی آنان به سوی اخلاق مداری و معنویتگرایی و دین محوری حرکت کند.
سرفصلهای این ویژه نامه عبارت است از: ضعف سواد خانوادهها در برخورد با مصرف فضای مجازی از نگاه اخلاقی (چیستی مسئله)، بررسی علل و عوامل و زمینههای اخلاقی ضعف سواد در مصرف فضای مجازی در خانواده (چرایی مسئله)، تأثیرات منفی اخلاقی مصرف فضای مجازی بر خانوادهها در روابط زناشویی و فرزندان (پیامدها) و بررسی راهکارهای اخلاقی ارتقاء سواد مصرف فضای مجازی در خانوادهها، (راهکارها).
شایان ذکر است برای ارسال مقالات باید چکیده مقالات در سایت فصلنامه اخلاق به نشانی http://akhlagh.morsalat.ir بارگذاری شود و مقالات باید در سطح علمی پژوهشی باشد، همچنین برای آشنایی بیشتر با موضوع عام «مصرف کالاهای فرهنگی» فایل ضمیمه ای در نظر گرفته شده که لازم است مود مطالعه قرار گیرد.
مهلت نهایی ارسال چکیده مقالات تا دهم آبان ۱۳۹۶ است و در صورت پذیرفته شدن چکیدهها برای تدوین مقاله با نویسندگان تماس گرفته خواهد شد. به مقالات پذیرفته شده حق التألیف تعلق میگیرد.