وی هویت رسانه را تغییر شکل یافته دانست و بیان کرد: دیگر رسانه هویت صرفاً اطلاعرسانی ندارد، برای مثال در یک موضوعی رسانه میخواهد یک موج در جامعه ایجاد کند که این کار با مدیریت چینش اخبار امکانپذیر است اما باید این موج را ادامه دهد تا به جریان تبدیل شود و در این موضوع ضعیف عمل کردهایم، برای مثال در زمینه آتش به اختیار یک موج کوچکی به راه افتاد و تمام شد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان با بیان همراستا بودن موجآفرینی و جریان سازی مطرح کرد: بعضی وقتها یک موجی در کشور درست میشود که اگر رسانه این خط را بگیرد و مدتها به آن بپردازد یک جریان رسانهای پدید میآید در حالی که اگر آن را فراموش کند موجآفرینی محسوب میشود، جریان سازی کار رسانه است و در امتداد موجآفرینی است و بدون جریان سازی کار ابتر و ناقص خواهد ماند.
وی در پایان حمایت از تشکلهای تبلیغی در عرصه تبلیغ نوین را دستور کار خود دانست و گفت: حدود 30 گروه تبلیغی نوین مشغول به کارشدهاند که در عرصه فضای مجازی فعالیت میکنند و هفته گذشته مکان آنها نیز افتتاح شد، حمایت رسانهها از این گروه در نشر اخبار و اقدامات آنها میتواند سبب موفقیتهای بیشتر آنها شود.