عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عرصه خدمت رسانی، بستری برای فعالیت های فرهنگی است + تصاویر

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در بازدید از مجموعه خدمات ویژه شهروندی، ضمن اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای همکاری با این مجموعه، تأکید کردند: عرصه خدمات رسانی به مردم را باید به بستری برای انجام فعالیت های فرهنگی تبدیل کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و حجت الاسلام علی اکبر صافی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از مجموعه خدمات ویژه شهروندی(خوش) بازدید کردند.

در این دیدار رسول رضوانی، مدیر مجموعه خدمات ویژه شهروندی بیان کرد: خدمات این مجموعه در برگیرنده کلیه سرویس های مرتبط با نیازهای شهروندی با استفاده از شماره تلفن 193، خدمات پست فیزیکی، الکترونیکی، مالی و کلیه خدمات نیابتی اشخاص حقیقی و حقوقی متعلق به بخش های دولتی، عمومی و خصوصی کشور است.

وی با اشاره به اهداف این مجموعه گفت: ارائه خدمات به صورت اصولی و سیستمی برای شهروندان و سرمایه گذاری به صورت هدفمند با نگرش توسعه محور و رو به رشد در این صنعت؛ انجام خدمات صادقانه، شفاف، خلاقانه، حرفه ای و با کیفیت؛ انجام کار گروهی و تیمی با حضور متخصصان، متفکران و خلاقان جوان و دارندگان طرح و ایده و استارتاپ ها از جمله اهداف تأسیس این مجموعه است.

رضوانی خاطرنشان کرد: ابزار کال سنتر و اپلیکیشن مورد نیاز همه کسب و کارها است، ولی به علت هزینه بالا از آن استفاده نمی کنند و همچنین حفظ و نگهداری آن مشکل است و به همین خاطر مجموعه هایی به نام پارک های خدمات شهروندی ایجاد شده که از مشاوران خود می خواهد تا تیکت های مشاوره را در اختیار اصناف قرار دهند و بابت این کار درصدی را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای کسانی که خدمت دهنده ما هستند نیز اپ جداگانه با مسئولیت مدیر و آیدی مدیر نصب می شود.  کسانی که خدمتی را دریافت می کنند، به خدمت دهنده نمره می دهند و افراد دیگر هنگام دریافت خدمت  می توانند نمره آن شخص را ببینند.

در این دیدار حجت الاسلام قطبی با بیان اینکه مردم سرویس با دسترسی آسان، سرعت بالا، دقت و با کیفیت را دوست دارند و می خواهند خدمات را به صورت دقیق، به جا و با سرعت دریافت کنند و مجموعه خدمات ویژه شهروندی واجد این ویژگی ها است، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در حوزه های فرهنگی_ تبلیغی مثل تعیین مبلغ و روحانی برای مدارس، اجرای برنامه و مراسم ترحیم و همچنین مشاوره دینی با مجموعه خدمات ویژه شهروندی همکاری کند.

وی افزود: در سیستم تبلیغات باید عرصه های تحت پوشش و خدماتی را که مردم یا تشکل های مردمی مثل هیئت ها ی مذهبی دریافت می کنند، فهرست کرده تا مشخص شود مجموعه قادر به پشتیبانی چند درصد از این خدمات است.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی ضمن اعلام آمادگی همکاری با مجموعه خدمات ویژه شهروندی، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم محملی برای انجام فعالیت های فرهنگی باشد.

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین صافی پیشنهاد ایجاد پنل ازدواج و ارتباط با مراکز همسریابی و دفاتر ثبت ازدواج و مشاوره را ارائه دادند.
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *