عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

امروزه رسانه یک فرصت است

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در دفتر روزنامه کیمیای وطن با مدیرمسؤل این روزنامه دیدار و از نزدیک در جریان نحوه کار و فعالیت این رسانه مکتوب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این بازدید گفت: امروزه رسانه یک فرصت است و همین رسانه در حال مدیریت دنیاست.

وی ادامه داد: سیاستمداران یا باید در ابتدای رسانه قرار گرفته و جریان ساز باشند و یا در انتهای آن قرار بگیرند و متأسفانه غالباً از نوع دوم هستند.

رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی با بیان این که رسانه قابلیت بالایی به ویژه اگر مخاطب کمی و کیفی خود را پیدا کرده باشد دارد، افزود: باید درک و تجربه سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی بالا رفته باشد تا فهم درستی از جامعه پیدا شود تا رسانه بتواند جریان ساز باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به توضیح بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان پرداخت و گفت: در دو سال گذشته سعی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بر این بوده است که عرصه تبلیغ به سمت تبلیغ نوین تمایل پیدا کند.

حجت السلام و المسلمین قطبی افزود: در این مسیر به توفیقاتی در زمینه فضای مجازی، رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب که یکی از مهم ترین عرصه هاست دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به مخاطب محدود منبر با همه ویژگی های منحصر به فردش گفت: در رسانه مکتوب اگر ادبیات و زبان رسانه مورد توجه قرار بگیرد، مخاطب آن به مراتب بیشتر و به دلیل بازنشر در محیط مجازی آمار بازدید آن غیرقابل ردیابی خواهد بود.

در ابتدای این دیدار مظفر حاجیان مدیر مسئول روزنامه کیمیای وطن با تشکر از قبول دعوت برای بازدید از دفتر این روزنامه تصریح کرد: در حال حاضر سه تریبون رسانه مکتوب در دفتر روزنامه فراهم شده است، یکی روزنامه کیمیای وطن که جایگاه خود را طی سه سال که از انتشار آن می گذر پیدا کرده است و به زودی تبدیل به روزنامه سراسری می شود، دوم ماهنامه سراسری افق فردا که مطالب اقتصادی و اجتماعی را منعکس می کند و تا به امروز سه شماره از آن چاپ شده و سوم پایگاه خبری ربیع به نشانی www.Raby.ir که بخش تولیدی روزنامه و اخباری های دیگر در این پایگاه قرار می گیرد و آمار بازدید آن قابل قبول است.

وی با تصریح به این که این سه تریبون از کسانی که حرف برای گفتن دارند استقبال می کند، افزود: روزنامه کیمیای وطن علاوه بر صفحات اقتصاد، فرهنگ، هنر، اجتماعی و… یک صفحه اختصاصی معارف دارد که در بین روزنامه ها منحصر به فرد است.

حاجیان در ادامه پیشنهاد برگزاری منظم میزگرد موضوعی با کمک دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد و گفت: میزگرد با حضور چند نفر از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شود که در یک محیط دوستانه، موضوعات مبتلی به روز جامعه به بحث و چالش گذاشته شود.

در پایان این دیدار تفاهم شد که دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان لیست تعدادی از طلاب مستعد و توانمند خود را در زمینه نویسندگی به دفتر روزنامه کیمیای وطن برای استفاده از دست نوشته های ایشان در صفحات گوناگون این روزنامه معرفی کند.

گفتنی است حجج اسلام عبدالرسول احمدیان مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی و محمد بهارلو رییس حوزه ریاست و روابط عمومی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را در این دیدار همراهی کردند.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *