عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

مجمع علمی آموزشی مبلغان طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان 96 برگزار شد + گزارش تصویری

مجمع علمی آموزشی ویژه مبلغان شرکت کننده در طرح غنی سازی اوقات فرغت تابستان 96 به همت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مجمع علمی آموزشی با هدف توجیه و آشناسازی مبلغان طرح تابستان 96 نسبت به روند اجرای طرح و محتواهای قابل ارائه در برنامه های تبلیغی مبلغان برگزار شد.

وی تصریح کرد: فرهنگ مسجد و نماز، مباحث مهدویت، ترویج فرهنگ قرآن، بازی های جذاب و شاد کودکانه با محتوای دینی و فرهنگی و شبکه های اجتماعی و ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به شایعات و اخبار بی اساس این شبکه ها برای جوانان ، موضوعاتی بود که در برنامه یک روزه مجمع برای مبلغان ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان با بیان این که شرکت کنندگان در این مجمع، مبلغان تخصصی اداره امور مبلغان بوده اند، تأکید کرد: این مبلغان پس از ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی با هماهنگی ها و مشارکت به عمل آمده با بنیاد فرهنگی خیریه المهدی علیه السلام به کانون های فرهنگی استان اعزام شده و اقدام به فعالیت های فرهنگی تبلیغی خواهند نمود.

لازم به ذکر است طرح تابستان سال جاری با هدف حضور مبلغین در کانون های فرهنگی و ارتباط مؤثر با جوانان و نوجوانان و انجام فعالیت های فرهنگی تبلیغی ویژه جوانان در اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است.


 

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *