عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

در جامعه اسلامی زندان صرفاً محل حصر افراد نیست بلکه باید فضایی برای تربیت باشد + گزارش تصویری

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به همراه هیأت همراه با دعوت رسمی با حضور در زندان مرکزی با رییس و معاونین این زندان دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک با روند فعالیت های آن آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید به این که انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی برای افراد زندانی علاوه بر منفعت تربیتی برای خود زندانیان، خانواده ها و گروه های وابسته به آنها نیز نفع خواهند برد به ضرورت انجام برنامه های تبلیغی و فرهنگی در محیط زندان اشاره و آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای همکاری در این زمینه ها را اعلام کرد.

در این دیدار با تصریح رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به اینکه در جامعه اسلامی زندان صرفاً محل حصر افراد نیست بلکه باید فضایی برای تربیت باشد، توافق شد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای اهداف و مأموریت قطب های پنجگانه خود، اعزام روحانی برای حضور در زندان و انجام کارهای فرهنگی در قالب سخنرانی، برپایی نماز جماعت، پرسش و پاسخ و مشاوره مذهبی در برنامه کاری خود قرار دهد.

در ادامه از قسمت های مختلف زندان مرکزی اصفهان به ویژه کارگاه های تراشکاری، صنایع چرم، منبت کاری و… که توسط زندانیان اداره می شد بازدید به عمل آمد.

لازم به ذکر است در این بازدید، حجج اسلام محمد بهارلو رییس حوزه ریاست و روابط عمومی، عبدالرسول احمدیان مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی، حسن سراج زاده رییس پژوهشکده الهیات و خانواده، محمد علیجانی رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی اصفهان، علیرضا فاتحی رییس صندوق قرض الحسنه دفتر، محمدجواد شفیعیان رییس اداره امور مبلغان برادر، محمد قیصری رییس اداره امور مبلغان خواهر و مجید شجاعی رییس اداره هنری، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را همراهی کردند.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *