عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

ششمین دوره قرآن و تربیت با موضوع جامعه مطلوب از منظر قرآن کریم + تصاویر

مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان دوره قرآن و تربیت با موضوع جامعه مطلوب از منظر قرآن کریم را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر، تصریح کرد: در برگزاری این دوره مؤسسه آموزش عالی  مجتهده امین(ره) و پژوهشکده الاهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان همکاری داشتند.

وی افزود: استاد این دوره حجت الاسلام و المسلمین سعید داوودی، پژوهشگر علوم قرآنی از شهر مقدس قم بودند و ضمن تعریف دقیق جامعه، به تبیین شاخصه های مهم یک جامعه اسلامی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین صافی اذعان داشت: هدف از برگزاری این دوره دانش افزایی و نگاه نو به قرآن کریم که از تأکیدات و دغدغه های رهبری معظم به قرآن کریم و آموزه های آن است،  می باشد.

وی گفت: علاقه مندان برای دریافت فایل های صوتی و متنی دوره می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: ششمین دوره قرآن و تربیت از 6 لغایت 11 خرداد ماه 1396 به مدت یک هفته از ساعت 10 صبح الی 12 در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

لازم به ذکر است گواهی پایان دوره به همراه سه جلد کتاب ارزشمند قرآنی به شرکت کنندگان در این دوره اعطا شد.
 

 
برای دریافت فایل های صوتی بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 در ادامه تصاویر ششمین دوره قرآن و تربیت: 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *