عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

لزوم تلاش روحانیون برای بصیرت‌افزایی مردم در انتخابات علاوه بر تشویق حضور حداکثری

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روحانیون باید علاوه بر تشویق مردم برای شرکت در انتخابات برای بصیرت‌افزایی در میان مردم هم تلاش ویژه با استفاده از آموزه‌های اسلام داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلین  محمد قطبی پیش از ظهر امروز در همایش علمی کاربردی مبلغان رمضان المبارک اظهار کرد: انتخابات نقش تعیین‌کننده در سرنوشت مردم و کشور دارد بنابراین قدم اول در انتخابات حضور حداکثری مردم است، هر کس به اندازه شعاع تأثیر خود باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای قدرت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نقش طلاب، روحانیون و مبلغان اسلامی در انتخابات با احزاب سیاسی متفاوت است چرا که این افراد باید علاوه بر تشویق مردم برای شرکت در انتخابات برای بصیرت افزایی در میان مردم هم تلاش ویژه با استفاده از آموزه‌های اسلام داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با تأکید بر اینکه در انتخاب فرد اصلح ما روحانیون موظف هستیم که ویژگی‌های کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کنیم، گفت: همان‌گونه که در تعیین مرجع تقلید روحانیان با کاوش، جستجو، بر اساس معیارهای مهم و اصلی شخص اعلم را به مردم معرفی می‌کنند، در انتخاب کاندیداها هم ما روحانیون می‌توانیم نقش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گاهی اعلم و اصلح را نمی‌شناسیم اما می‌توانیم خیرالموجودین را معرفی کنیم، عنوان کرد: اگر خیرالموجودین را هم اطمینان نداشتیم می‌توانیم فاکتورها و شرایط اساسی را به مردم بگوییم تا خودشان بتوانند بر اساس تشخیص خود بهترین نامزد را در انتخابات انتخاب کنند.

رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن ادامه داد: قطعاً حکومت دینی با فقه شیعه در دنیا دشمنان زیادی خواهد داشت و ستمگران با ما مخالفت و دشمنی کرده از هر فرصتی و ابزاری برای این مهم اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ آرامش جامعه است و باید حکیمانه و عاقلانه از خوبی‌ها حمایت کنیم، اظهار کرد: امیدواریم، بدون ایجاد تنش در جامعه انتخاباتی پرشور و انتخابی دقیق برای کشور در انتخاب رئیس‌جمهور آینده رقم خواهد بخورد.
 

برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *