عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

آتش به اختیار در متن قانون و فضای منطقی کشور جای دارد

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برخی آتش به اختیار را به معنای بی‌قانونی تعبیر میکنند که برداشت غلطی از سوی این افراد است، این مطلب در قانون و فضای منطقی و حقوقی کشور جای دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در نشستی با اصحاب رسانه با موضوع آتش به اختیار فرهنگی، رویکردها، نمونه ها، افق ها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف خود بارها فرهنگ را به عنوان یکی از دغدغه‌های خود مطرح و دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد تحصل کرده را افسران جنگ نرم خطاب کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب فرهنگ باید جز اولویت‌های اصلی جامعه باشد، افزود: افسران جنگ نرم زمانی که نیاز به اقدام ضربتی در حوزه انجام کارهای فرهنگی و یا جلوگیری از یک تخریب در حوزه جنگ نرم را حس می‌کنند باید در زمان عدم دسترسی به فرماندهان خود ابتکار عمل را به دست بگیرند و کار فرهنگی را زمین نگذارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان با بیان اینکه فرمان آتش به اختیار رهبری یک فرمان فرهنگی بود، ابراز داشت: بکار گیری اصطلاحی از عرصه‌های جنگ سخت برای یک عرصه جنگ نرم برای نخستین بار رخ نداده است.

وی ادامه داد: برخی آتش به اختیار را به معنای بی قانونی تعبیر می کند، این برداشت غلطی از سوی این افراد است چراکه این مطلب در قانون و فضای منطقی و حقوقی کشور جای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی اضافه کرد: لازم است جلساتی در ارتباط با تبیین این فرمان برگزار شود تا به نتایج ملموس و خوب در زمینه آتش به اختیار فرهنگی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: فرمان آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری نَفَس تازه ای به تشکل های مردمی خواهد بخشید تا با شتاب بیشتر و هوشمندی بالاتری در منظومه فعالیت های خودجوش و انقلابی حرکت کرده و در برابر هجمه های فرهنگی فعالیت های چشم گیرتری داشته باشند.

 

برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *