عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

آیین اختتامیه المپیاد علمی مبلغان زباندان کشور برگزار می شود

رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: آیین اختتامیه دومین المپیاد علمی مبلغان زباندان در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی اصفهانی، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: آیین اختتامیه دومین المپیاد علمی مبلغان زباندان در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: از پنج برگزیده در هر یک از دو زبان عربی و انگلیسی مجموعا 10 نفر در دومین المپیاد علمی مبلغان زباندان سراسر کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
حجت الاسلام و المسلمین صافی با تصریح به این که المپیاد علمی زبان مبلغان زبان‌دان کشور به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار ‌می شود، افزود: در دوره بعد در گستره پنج زبان زنده دنیا برگزار می شود.
 
وی مهم ترین هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد انگیزه در طلاب و مبلغان برای آموزش زبان‌های خارجی بیان کرد و گفت: شناسایی و به کارگیری ظرفیت های موجود در حوزه در زمینه تبلیغ توریسم و ترجمه متون از دیگر اهداف بوده است.
 
رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) به تشریح برگزاری دومین المپیاد علمی مبلغان زباندان پرداخت و گفت: این المپیاد در سه مرحله برگزار شد، مرحله اول آن که تمام واجدین شرایط می توانستند در آن حضور پیدا کنند، آزمون آنلاین بود که به 40 سوال در مدت 20 دقیقه باید پاسخ داده می شد.
 
وی از قبولی نیمی از افراد شرکت کننده در این مرحله خبر داد و گفت: آزمون کتبی، مرحله دوم بود که شرکت کنندگان می توانستند در چهار شهر مشهد، قم، اصفهان و اهواز به انتخاب خود شرکت کرده و در مهارت های شنیداری، انشاء و ترجمه به رقابت با هم پردازند.
 
حجت الاسلام و المسلمین صافی مرحله سوم و پایانی را آزمون علمی و شفاهی بیان کرد و گفت: این آزمون مبتنی بر گفتار بوده و فقط در دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام شهر مقدس قم برگزار شده است.
 
گفتنی است، آیین اختتامیه دومین المپیاد علمی مبلغان زباندان در تاریخ 13 اردیبهشت 1396 در تالار شهروند خیابان جی اصفهان از ساعت 20 تا 22 برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *