عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

تدوین تفسیر بیست جلدی قرآن به زبان انگلیسی با رویکرد معرفت افزایی و اجتماعی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تفسیر بیست جلدی قرآن کریم به زبان انگلیسی در نوع خود بی نظیر است، گفت: انتشار و اشتراک این اثر در سراسر دنیا با رویکرد معرفت افزایی و اجتماعی بوده که در طول تاریخ اسلام بی نظیر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از شبستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در دیدار با آیت الله سید کمال فقیه ایمانی، تفسیر بیست جلدی قرآن کریم به زبان انگلیسی را در طول تاریخ اسلام بی نظیر دانست و اظهار داشت: تفسیر قرآن به زبان انگلیسی که  به صورت کامل و ترتیبی  در قالب یک مجموعه بیست جلدی منتشر و در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شد با رویکرد معرفت افزایی و اجتماعی بود که در نوع خود و در طول تاریخ اسلام بی نظیر است.

وی ادامه داد: این اقدام فرهنگی مذهبی یک کار خداپسندانه و خیرخواهانه می باشد که نه تنها در داخل کشور به خوبی تبلیغ نشده بلکه باید در خارج کشور نیز بیش از این تبلیغ و معرفی شود.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با بیان اینکه دستاوردهای علمی و فرهنگی و تجربیات شخصی در نگارش و انتشار این اثر می تواند برای مبلغان و طلاب ارزشمند باشد، ادامه داد: در عرصه کارهای تبلیغی و علمی کمتر سراغ داریم از افرادی که با دغدغه شخصی و تجربه علمی خود اقدام به انتشار آثار مذهبی نمایند و استفاده از دستاوردهای علمی و فرهنگی و تجربیات شخصی این افراد می تواند برای مبلغان و طلاب و کسانی که کار علمی انجام می دهند حائز اهمیت باشد.

وی بیان خاطرات و تجربیاتی که در زمان نگارش این اثر ارزشمند به وقوع پیوسته را از زبان متولی این کار ضروری برشمرد و افزود: طلاب، مبلغان و مجامع علمی در سطح دنیا به این خاطرات و تجربیات احتیاج دارند و حوزه علمیه و جوامع اسلامی تشنه بهره مندی از این تجربیات است.

لازم به ذکر است این تفسیر به زبان انگلیسی در 20 جلد با تولیت حضرت آیت الله سید کمال فقیه ایمانی حفظه الله تعالی در اصفهان تولید شده و اکنون در سراسر دنیا قابل استفاده و بهره برداری است.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *