عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

جشنواره ایده های قرآنی بستری برای شکوفایی و نوآوری های قرآنی

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تشریح فرایند برگزاری جشنواره ایدههای قرآنی گفت: با توجه به مشارکت گسترده و با کیفیت ایدهپردازان مختلف از سطح کشور، انتظار میرود این جشنواره در قامت یک نهاد نوآورانهی قرآنی منشاء خلاقیت و شکوفاییهای زیادی بشود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تشریح فرآیند جشنواره عنوان کرد: این جشنواره در سطح کشور برگزار و مجموعاً 467 ایده از 72 شهر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود این سطح مشارکت در رویداد  ایدهپردازی قرآنی قابل ملاحظه و ستودنی است که موجب رشد و شکوفایی ذهنهای ایدهورز و آماده برای ایدهپردازی است.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی افزود: ایدههای دریافت شده در سه بخش فعالیت، خدمات و محصولات قرآنی است که 40 درصد از ایدهها توسط حوزویان و 51 درصد توسط دانشگاهیان و 9 درصد توسط افراد با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم ارائه شده است. از این تعداد 72 درصد آقا و 28 درصد خانمها ایدههای خود را ارائه کردهاند.

رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن یادآور شد: روز چهارشنبه 13 اردیبهشت برای صاحبان ایدههای برگزیده کارگاه تخصصی ایدهورزی برگزار و روز سه شنبه 2 خردادماه آیین پایانی و انتخاب برترینها همراه با اعطاء جوائز در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *