عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

بازدید رییس و اعضای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

بازدید دو روزه حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و برخی از مجموعه های فرهنگی شهر اصفهان.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد بهارلو رییس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر گفت: در این سفر حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم دبیر قطب و حجج اسلام دیبا،شیخ الاسلامی ، بوسلیکی، سالاری فر ، شهبازی و فجری ایشان را همراهی کردند.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین علیزاده به همراه هیأت همراه در جلسه شورای معاونان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حضور پیدا کرده و به بررسی و تبادل نظر درباره فعالیت های انجام شده در شعبه اصفهان در راستای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین بهارلو عنوان داشت: مطابق برنامه ریزی قبلی بعد از جلسه شورای معاونان این هیأت از نزدیک با فعالیت های  بخش های مختلف پژوهشکده خانواده و الهیات، نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی در اصفهان و مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) آشنا شده و برای همکاری بیشتر در راستای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی ابراز داشت: این هیأت با حضور در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام چهارباغ از ایستگاه پاسخگویی به سوالات دینی و همچنین از ابنیه و آثار تاریخی چهارصدساله آن بازدید نمودند.

رییس حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان داشت: قسمت دوم این سفر اختصاص داشت به بازدید از برخی مجموعه های فرهنگی شهر اصفهان و با برنامه ریزی قبلی از موزه، آمفی تئاتر، سینما، فروشگاه و… مجموعه بزرگ سیتی سنتر و همچنین مجموعه بزرگ فرهنگی تفریحی ناژوان بازدید به عمل آمد.
 

برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *