عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

انقلاب اسلامی حاصل ۶۰ سال انقلاب درونی امام خمینی(ره) است

مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) اصفهان با بیان اینکه امام خمینی(ره) ۶۰ سال در درون خود انقلاب کرد و پس از آن انقلاب اسلامی را رقم زد، گفت: نوید انقلاب اسلامی را از زمان امام کاظم(ع) داده اند و بسیاری از اهل دل منتظر این قیام بودند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان، دکتر سید احمد نواب، مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) اصفهان و استاد دانشگاه در نشست سیاسی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با حضور با برکت حضرت امام (ره) انقلابی در کشور اتفاق افتاد که از زمام امام کاظم علیه السلام نوید این قیام را داده بودند و بسیاری از اهل دل منتظر این قیام بودند.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) 60 سال در درون خود انقلاب کرد و پس از آن انقلاب اسلامی را رقم زد، اظهار داشت: حضرت امام سال های سال کار تهذیب نفس انجام دادند و تمام شیاطین را از وجود خود بیرون کردند و بعد به دنبال انقلاب بیرونی رفتند. به خاطر همین هم در طول انقلاب اسلامی جوانانی بودند که تمام هستی و جان خود را فقط به لبیک به حضرت امام گذاشتند.
 
دکتر نواب در ادامه گفت: دومین ویژگی امام، این بود که ابتدا یک کار تربیتی انجام داد و نسل زیادی را تربیت کرد، لحظه‎ای که آمده بودند تا امام را برای تبعید ببرند، فرمانده ساواک از ایشان می‎پرسند پس سربازان شما کجا هستند؟ امام پاسخ می‎دهد که سربازان من در گهواره هستند.
 
وی خاطرنشان ساخت: تربیت نسلی بسیار شجاع، نسلی که انقلاب کردند و دفاع مقدس را شکل دادند و ادامه مسیری که همچنان پیش می‎رویم.
 
مدیرعامل بنیاد فرهنگی المهدی(عج) اصفهان افزود: از وقتی انسان آفریده شد، جبهه حق و باطل هم شکل گرفت و وقتی شیطان اجازه یافت بماند و برای هدف خود تلاش کند برای خودش جبهه‎ای می‎خواهد و جبهه باطل را ایجاد کرد، این حق و باطل از همان ابتدا بود و تا امروز ادامه دارد و تا ظهور حضرت هم ادامه خواهد داشت.
 
 وی تاکید کرد: خیلی وقت‎ها فکر می‎کنیم که در جبهه حق هستیم در صورتی که در جبهه باطل قرار داریم، این مرز بین حق و باطل به حدی نزدیک است که در زمان ظهور حضرت بسیاری از بزرگان به خطا می‎روند.
 
استاد دانشگاه اظهار داشت: باید یک مبارزه‎ای را شروع کنیم در مقابل کسانی که انقلابی نیستند و حاضرند دستاوردهای انقلاب را با دشمن تقسیم کنند، اگر ریشه‎های انقلاب را نشناسیم قطعا راه را خطا می‎رویم.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *