عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگزاری دوره علمی آموزشی تربیت مربی خانواده در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

ریس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با ترغیب برای تشکیل خانواده موفق اسلامی گفت: دوره علمی آموزشی تربیت مربی خانواده در راستای حل مسائل راهبردی دفتر و با ابلاغ میز خانواده در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از شبستان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به رسالت فرهنگی و تبلیغی خود به منظور انگیزش و ترغیب برای تشکیل خانواده موفق اسلامی، تقویت روابط رضایت بخش اعضای خانواده و سعی در کاهش آسیب های خانوادگی در جامعه ایرانی اقدام به برگزاری دوره علمی آموزشی تربیت مربی خانواده نموده است.
 
وی افزود: برای برگزاری این دوره تعداد 100نفر از طلاب علاقه ­مند به فعالیت در عرصه خانواده ثبت­ نام نمودند که پس از پایان مهلت ثبت ­نام و گزینش توسط حجت ­الاسلام­ دکتر یاری­پور افراد واجد شرایط برای حضور و آموزش فراخوان شدند.
 
ریس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه تعداد 20نفر خواهر و 28نفر برادر پس از قبولی در مصاحبه در دوره شرکت می­ نمایند تصریح کرد: در حال حاضر دوره تحت نظر ناظر علمی  سعید بهشتی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد خوراسگان در حال برگزاری است.
 
وی ادامه داد: دروسی مفاهیم روانشناسی و مهارتهای عمومی زندگی در حال برگزاری است.
 
حجت الاسلام و المسلمین زنده دل شراط و ضوابط گزینش طلاب علاقه­ مند را برای براداران حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۵۵ سال و خواهران حداقل ۲۵ سال و حداکثر ۵۵ سال و همچنین مدرک سطح دو حوزه(طلاب دارنده مدرک کارشناسی روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی و حقوق در اولویت است) و طلاب متأهل و داشتن سابقه تبلیغی و قبولی در مصاحبه حضوری عنوان کرد.
 
وی مزایای دوره را اعطای گواهی، اعطای کمک هزینه تحصیلی و اولویت اعزام به مراکز و شهرها به عنوان مبلغ تخصصی خانواده اعلام کرد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *