عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگزاری مرحله دوم آزمون های المپیاد علمی مبلغان زباندان سراسر کشور

پس از برگزاری موفق آزمون مرحله اول که به صورت اینترنتی در تاریخ 10 دی ماه برگزار شد، مرحله دوم آزمون های المپیاد کشوری مبلغان زباندان در روز پنجشنبه هشتم بهمن ماه امسال در شهرهای اصفهان، قم، مشهد واهواز با همکاری بسیار ارزنده و در خور تقدیر دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)، دفتر مشهد، نمایندگی اهواز و اداره حراست دفتر قم، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی اکبر صافی اصفهانی، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر، گفت: در ابتدا قرار بر این بود که آزمون مرحله دوم طلاب و فضلای زباندان سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و دفتر اصفهان برگزار شود ولی به درخواست شرکت کنندگان استان های دیگر مبنی بر اعلام دو حوزه امتحانی دیگر در خراسان و خوزستان، مسأله در شورای سیاستگذاری المپیاد مطرح و مصوب شد برای رفاه و امنیت بیشتر طلاب، نمایندگان دفتر اصفهان، به این شهر ها اعزام شوند و آزمون را برگزار نمایند.

وی افزود: مکاتبات لازم برای هماهنگی با مراکز مورد نظر انجام و مأموران برگزاری آزمون در هر حوزه امتحانی معرفی شدند و بحمدالله آزمون کتبی المپیاد در کمال صحت و سلامت و به طور همزمان در چهار حوزه امتحانی با همکاری بسیار خوب مراکز برگزاری در تاریخ 8 بهمن95 از ساعت8 صبح تا 11:30دقیقه انجام شد. 

حجت الاسلام و المسلمین صافی اصفهانی با اشاره به آمار زبان آموزان حوزوی برتر کشوری که در این رقابت علمی جرأت حضور یافتند، گفت: درمرحله اول که در تاریخ 10دی ماه با همکاری جناب آقای جعفری رییس محترم اداره آموزش و ارزشیابی دفتر قم به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزش برگزار شد، 221 نفر از طلاب زباندان سراسر کشور که موفق به پذیرش شده بودند، به رقابت پرداختند و در نهایت 153 نفر از آنان به مرحله بعد صعود کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد 139 نفر برای مرحله دوم ثبت نام کردند و در روز آزمون در دو زبان عربی و انگلیسی به رقابت با یکدیگر پرداختند. این آزمون به مدت دو ساعت و در سه بخش شنیداری، نوشتاری و تست برگزار شد. پاسخنامه ها برای تصحیح به شورای علمی تحویل داده شد و إن شاء الله  نتایج و اسامی دعوت شدگان برای شرکت در مرحله نهایی(مصاحبه علمی) که در تاریخ پنجم اسفند امسال برگزار می شود، به زودی اعلام خواهد شد.

حجت السلام و المسلمین صافی اصفهانی در پایان ضمن تشکر و تقدیر از همه عوامل دست اندرکار این رقابت علمی، گفت: مجموعه ای از دوستان و همکاران دفتر اصفهان، دفتر مشهد، نمایندگی اهواز، دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و اداره حراست، نهایت تلاش و کوشش خود را مبذول داشتند تا این رقابت علمی سخت و فشرده به احسن وجه به اجرا در آید. به ویژه در حوزه امتحانی شهر قم که اصلی ترین مکان برگزاری المپیاد بود، با همکاری صمیمانه کارکنان محترم دانشگاه و رییس اداره حراست حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل موسوی و همکاری ارزنده معاون محترم منابع انسانی دانشگاه جناب آقای عالمی، مواجه شدیم که موجب شد آزمون با نظم و انسجام خاصی برگزار شد و جای تقدیر و سپاس فراوان دارد و در رأس همه این بزرگواران از حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر مریجی ریاست محترم دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و حجت الاسلام و المسلمین مسعودی ریاست محترم دفتر مشهد و حجت الاسلام و المسلمین دبیری ریاست محترم دفتر اهواز که دستورات لازم برای همکاری در امر المپیاد را به همکاران خود صادر فرموده بودند، تشکر می کنیم.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *