عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اوّلین جلسه شورای فرهنگی فضای مجازی استان اصفهان برگزار شد + تصویر

اوّلین جلسه شورای فرهنگی فضای مجازی با موضوع هم اندیشی و بررسی ساختار و مأموریتهای این شورا به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فضای مجازی که امروزه حقیقتی بلند دامنه و انکار ناپذیر میباشد ظرفیت و فرصتی بی بدیل برای نشر و انتشار آموزه ها و معارف دینی به شمار میرود و فعالیتهای متنوع و متکثر آن به قدری وسیع و گسترده است که تقریباً همه ابعاد زندگی بشر را تحتالشعاع خود قرار داده است.

وی در ادامه بیان داشت: در این میان اقدامات فرهنگی به ویژه از سوی طلاب و حوزویان دچار کاستیهای فراوانی است. لذا ضرورت دارد نسبت به حضور و فعالیت اصحاب فرهنگ و فعالان فرهنگی و به ویژه طلاب و حوزویان در این عرصه اقدامات جدی و اساسی صورت پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی عنوا کرد: به همین منظور حضرت آیتالله طباطبایی نژاد نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اصفهان با تأکید وافر بر ضرورت توجّه به این موضوع امر فرمودند شورایی با عنوان شورای فرهنگی فضای مجازی تشکیل و نسبت به سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت و حمایت از فعالیتهای فعالان فرهنگی در فضای مجازی تلاش اساسی صورت پذیرد.

وی گفت: با توجه به این ضرورت، اوّلین جلسه شورای فرهنگی فضای مجازی روز سه شنبه 28 دی ماه 95 با موضوع هم اندیشی و بررسی ساختار و مأموریتهای این شورا با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مسئولین مدعو به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *