عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

افتتاحیه نخستین محفل هفتگی شعر قرآنی کودک و نوجوان کشور

افتتاحیه نخستین محفل هفتگی شعر قرآنی کودک و نوجوان کشور در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از آغاز به کار اولین محفل هفتگی شعر تخصصی کودک و نوجوان در اصفهان خبر داد و گفت: در راستای مسأله محوری دفتر تبلیغات و همسو با قطب های فرهنگی این نهاد حوزوی تبلیغی، یکی از سیاست های کلان این اداره، هدایت و جهت دهی گروههای تبلیغی به سمت مسأله محوری و حل مسایل مشخص شده در میزهای تخصصی بوده و تمام حمایت های مادی و معنوی از گروه های نوین تبلیغی در این راستا می باشد.

وی افزود: حمایت از گروه فرهنگی تبلیغی عسلک برای راه اندازی محفل هفتگی شعر تخصصی کودک در همین راستا و برای هدایت اشعار شاعران جوان در راستای مسائل دفتر می باشد.

شجاعی افزود: در نشست افتتاحیه این محفل که شامگاه شنبه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد و بیش از چهل نفر از شاعران آیینی، شعرکودک و طنزپرداز حضور داشته و برخی از این فرهیختگان به قرائت اشعار خود پرداختند.

همچنین در آغاز این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، شعر را دارای یک نظام‌واره بین متنی و فرامتنی دانست و اظهار کرد: شعر مقوله‌ای هنری است که ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند متأثر از محیط پیرامون باشد و یا از درون بجوشد و آداب اجتماعی را بسازد و یا اسطوره‌سازی کند.

لازم به ذکر است تا به امروز بیش از 50  اثر در قالب 18 موضوع قرآنی به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر قرآنی کودک و نوجوان «یه قاصدک یه آیه» ارسال شده است و ارسال آثار تا پایان دی‌ماه در تارنمای مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir امکان پذیر می باشد.
 

 


برای مشاهده همه تصاویر اینجا کلیک کنید.
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *