عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

دوره تفکر نقاد و نگارش تحقیقی ویژه طلاب برگزار می شود

برای نخستین بار دوره تفکر نقاد و نگارش تحقیقی با هدف آشنایی و مهارت آموزی در خصوص مقاله نویسی ویژه طلاب به همت پژوهشکده مطالعات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری حوزه اصفهان، حامد اهتمام رییس اداره امور پژوهشی پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در رابطه با دوره آموزش مقاله نویسی ویژه طلاب گفت: از سال 1380 تاکنون چندین دوره آموزش نویسندگی برای طلاب برگزار شده است که دوره اخیر با عنوان «تفکر نقاد» برگزار می شود و چگونگی نوشتن یک مقاله را در طراز علمی به طلاب می آموزد.

وی در رابطه با کارگاه تفکر نقاد تصریح کرد: این کارگاه در 20 ساعت برگزار می شود و با توجه به رتبه تحصیلی و  سابقه مهارتی که طلاب برخوردار هستند 25 نفر گزینش نهایی شده و در دوره ثبت نام می شوند.  

اهتمام در ادامه ابراز کرد: طلاب در این  دوره تحت نظر دکتر حامد صفایی پور (از مدرسین روش تحقیق) تعلیم می بینند که بازخورد این کارگاه، تولید مجموعه مقالاتی است که در نشریه نوقلم منتشر خواهد شد و به رشد و ارتقاء سطح علمی و افزایش مهارت نویسندگی طلاب کمک خواهد کرد.

وی در رابطه با اهداف این کارگاه تأکید کرد: از جمله اهداف این دوره این است که طلاب بتوانند در آینده مقالات علمی خود را در نشریه ها و مجلات معتبر علمی پژوهشی به چاپ برسانند.

رییس اداره امور پژوهشی پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان در رابطه با تأثیر این دوره بر ارتقای مبحث پژوهش در حوزه افزود: با توجه به اینکه در پژوهش، طلاب باید بتوانند مسائل را استخراج کنند و پیرامون آن مسائل، تحقیق و پژوهش کنند یکی از سرفصل های این دوره، چگونگی  کسب مهارت استنباط و استخراج موضوعات تحقیقی است   که این دوره کمک بزرگی به پژوهش محور بودن طلاب می کند.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *