عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

هجرت آیت الله العظمی مظاهری به اصفهان تمدن‌ساز بود

رئیس دفترتبلیغات اسلامی اصفهان گفت:هجرت آیت الله العظمی مظاهری یک هجرت تمدن‌ساز، اندیشه آفرین و فرهنگ ساز بوده و در طول این سال ها مردم، مسئولان و متولیان از نظرات فرهنگی ایشان بهره گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرنگاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در نشست خبری به مناسبت برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری با بیان اینکه این کنگره به پاسداشت قدردانی از یک عمر پاسداری رئیس حوزه علمیه اصفهان از ارزش‌های تشیع و اسلام برگزار می شود، اظهار داشت: آیت‌الله مظاهری ستاره‌ای بود که با انگشت اشاره رهبر به اصفهان هجرت و حوزه علمیه اصفهان را در رتبه عالی و جایگاه متعالی قرار داد.

وی افزود: ایشان در شرایطی از قم به اصفهان مهاجرت کردند که کرسی تدریس اخلاق ایشان در حوزه علمیه قم از برترین کرسی‌های علمی و فرهنگی بود و در راستای تبعیت از رهبر انقلاب از موقعیت خود در این شهر چشم پوشی کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان با بیان اینکه هجرت آیت الله العظمی مظاهری یک هجرت تمدن ساز، اندیشه آفرین و فرهنگ ساز بوده است، بیان داشت: تمدن ساز از این منظر که منشأ یک جهش علمی و حرکت پرشتاب در اصفهان بود، اندیشه آفرین به این دلیل که صاحب کرسی علمی و فرهنگی عمیقی است و فرهنگ ساز به این دلیل که مرجعیت اجتماعی خوبی در اصفهان دارد.

وی اضافه کرد: در طول این سال‌ها  مردم، مسئولان و متولیان بارها از نظرات فرهنگی ایشان بهره گرفتند که همه اینها مرهون اخلاق، ایثار و بلندهمتی ایشان و عنایت رهبر معظم انقلاب است.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *