عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگزاری اولین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس ویژه طلاب اصفهانی

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حوزه دفاع مقدس بخشی است که در حوزه علمیه کمتر به آن پرداخته شده و با دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس، ورود خوبی در این بخش خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی زنده‌دل رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: اولین دوره تربیت مبلغان راوی دفاع مقدس ویژه طلاب برگزار می‌شود و طلبه‌ها با توجه به تخصص خودشان و آموزشی که می‌بینند در برنامه‌های راهیان نور که برای دانش آموزان، دانشجویان و در ایام عید برای خانواده‌ها برگزار می‌شود، حضور دارند و در کنار بیان احکام به روایتگری می‌پردازند.

وی ادامه داد: دوره سه ماه است که در سه بخش حضوری، مطالعاتی و اردویی- کار ورزی است و در پایان آزمونی برگزار می‌شود و افرادی که در آزمون موفق می‌شوند در برنامه‌ها و اردوها دعوت می‌شوند.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: این برنامه به صورت مشترک توسط فرهنگسرای پایداری و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود و گواهی این دوره به صورت مشترک داده می‌شود و پس از این دوره برنامه‌هایی برای این افراد داریم.

وی اظهار کرد: این یک دوره کامل و تخصصی است و با توجه به شرایط محدودی که داریم و مشکلاتی که ممکن است پیش آید فعلاً این دوره فقط برای افرادی است که در اصفهان حضور دارند و متأسفانه امکان ثبت‌نام از استان‌های دیگر را نداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین زنده‌دل افزود: هزینه اولیه به میزان 50 هزار تومان در نظر گرفته شده و در صورتی که افراد حضور مستمر داشته باشند و در آزمون پایانی دوره موفق باشند مبلغ به آن‌ها برگشت داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در یکی دو سال قبل دانش‌آموزانی که به اردوهای راهیان نور می‌رفتند در طول سفر نیاز به یک نفر طلبه در بین خودشان داشتند تا مباحث مختلف از جمله احکام به آن‌ها آموزش داده شود و در طول مسیر کار تبلیغی برای آن‌ها انجام شود بنابراین اگر این طلبه‌ها دوره روایتگری گذرانده باشند می‌توانند در طول مسیر دانش آموزان را با شرایط آشنا کنند تا زمانی که به نقاط مرزی می‌رسند، آمادگی کار تبلیغی را داشته باشند.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حوزه دفاع مقدس بخشی است که در حوزه علمیه کمتر به آن پرداخته شده و با این دوره‌ها ورود خوبی در این بخش خواهیم داشت.

وی در پایان اضافه کرد: برای آینده برنامه‌هایی داریم ولی منتظر هستیم تا بازخورد این دوره را ببینیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌هایی برای برنامه‌های بعدی داشته باشیم.

 

برای ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید:


 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *