عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگزاری مراسم از حریم تا حرم + گزارش تصویری

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه ماه محرم الحرام مراسم معنوی زیارت عاشورا در جوار مزار گلزار شهدای اصفهان همراه با راویت گری و با حضور همکاران و خانواده های محترم ایشان و اهداء شاخه گل بر مزار مطهر شهدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد بهارلو رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر، به همت روابط عمومی و همکاری پایگاه بسیج شهید بهشتی(ره) و منابع انسانی و پشتیبانی مراسم قرائت زیارت عاشورا در حسینیه مسجد لسان الارض گلستان شهدا با روایتگری سرهنگ محمودی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: پرسنل حاضر در ادامه مراسم به اتفاق خانواده ها بر مزار شهدا و سرداران شهید دفاع مقدس و شهداء مدافع حرم حاضر و با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه همراه با ذکر خاطره شهدا توسط سرهنگ محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های این عزیزان با آرمان های والای امام و شهدا تجدید عهد و پیمان نمودند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل و زنده نگهداشتن یاد و نام و دلاورمردی های شهدا بیان کرد و افزود: ما در تمام مقاطع نیازمند بهره مندی و ارتباط معنوی با شهدا و تجدید عهد و میثاق با روح مطهر امام و شهدا هستیم.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *