عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

افتخاری دیگر برای مؤسسه آموزش عالی بانو مجتهده امین(ره) دفترتبلیغات اسلامی اصفهان

طلاب مؤسسه آموزش عالی بانو مجتهده امین موفق به کسب رتبه اول تاسوم کشوری در آزمون ورودی سطح 4 وکسب دو رتبه برترکشوری دربین پایان نامه های برتر در جشنواره بانوی کرامت شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین  دکتر علی اکبر صافی رئیس مؤسسه آموزش عالی بانو مجتهده امین(ره) با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته شاهد افتخار آفرینی علمی طلاب این مؤسسه در جشنواره های علمی کشوری بودیم.

وی ادامه داد : جشنواره بانوی کرامت که هر ساله به منظور ترویج و تثبیت فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه¬های علمیه خواهران در سه مرحله ی مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می¬شود.

دکتر علی اکبر صافی افزود اساتید، کادر، طلاب و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران می توانند آثار خود را از طریق «سامانه فراخوان¬های پژوهشی» ارسال و در فراخوان مزبور شرکت دهند: که سن آنان  سی و یک سال و یا بیشتر است (متولد 1/1/63 به قبل) که این آثار را شامل: کتاب، مقاله با موضوع آزاد؛ پایان نامه سطح3 وتحقیق پایانی سطح 2  می باشد.

وی گفت: امسال هم دو نفر از طلاب این مؤسسه در بخش پایان نامه ها به همراه 88 پایان نامه دیگر از استان اصفهان به بخش کشوری راه یافتند که در این میان خانم ها مینا ابراهیم نجف آبادی حائز رتبه دوم کشوری و نسیبه براتی احمد آبادی شایسته تقدیر شد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی بانو مجتهده امین(ره) درپایان خاطر نشان شد: یکی از افتخارات کسب شده توسط طلاب این مؤسسه کسب رتبه اول تا سوم کشوری جهت آزمون ورودی سطح 4 رشته فقه واصول می باشد.
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *