عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اولین نشست علمی گروه زبان خارجی

این نشست با حضور زبان آموزان زبان انگلیسی دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و بانو مجتهده‌ امین(ره) با همکاری مرکز بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی قم برای آشنایی با بسترهای تبلیغی در فضای مجازی و آگاهی از شرایط و فرآیند همکاری با این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین فرخ زاده مدیر بخش مکتوب تبلیغ مجازی مرکز بین الملل دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با اشاره به برخی فعالیت های این مرکز، به معرفی بسترهای تبلیغ بین الملل در فضای مجازی پرداخت و گفت: سایت شیعه چت (www.shiachat.com) با تجربه بیش از 15 سال فعالیت در فضای مجازی به عنوان یکی از بهترین تالارهای گفتگو برای تبلیغ دینی است.

وی افزود: فضای بسیار خوب حاکم بر این سایت، برای آغاز فعالیتهای تبلیغی در عرصه مجازی بین الملل خوب می باشد ولی این سایت ظرفیت لازم را برای کارگروهی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ زاده در ادامه به یک سری سایت دیگری برای فعالیت تبلیغی اشاره کرد و گفت: در بخش تبلیغ مکتوب سایت ویکیپدیا (Wikipedia) سایتی است که میلیاردها بازدید در ماه داشته و مدیریت مطالب آن به دست کاربران دنیاست که با مرور زمان، سطح دسترسی آنها افزایش یافته و می توانند اطلاعات را ویرایش نمایند ولی کاربران باید به یاد داشته باشند که بی‌طرفی و کار داوطلبانه از اصول اولیه و مهم این سایت است.

وی در بخش دوم سخنان خود به معرفی سایت این مرکز با نام اسلام پرتال (www.IslamPortal.net) پرداخت و گفت : اسلام‌پرتال یک سایت جامع بوده و مخاطبان را از بازدید دیگر منابع آنلاین بی‌نیاز خواهد کرد و وجود کتابخانه غنی و قدرتمند از ویژگی های بارز این سایت می باشد که قانون کپی‎رایت در این سایت به خوبی رعایت شده است.

مدیر بخش مکتوب تبلیغ مجازی مرکز بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه به دستور‌العمل‌ها و شرایط همکاری متقاضیان با مرکز بین الملل دفتر تبلیغات پرداخت و خاطر نشان کرد: فعالیت‌های تبلیغی مورد ارزیابی قرار گرفته و ملاک مقبولیت در ارزیابی‌ها نظر مشهور بودن پاسخ‌ها و همچنین استناد به منابع معتبر می‌باشد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *