عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

جذب مخاطبین هدف با ارائه مدل خاص آن گروه ضروری است/لزوم الهام گرفتن از آیین های مذهبی جهت جذب مخاطب

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان سه گروه نسل نوخاسته، نمازگزاران و اهالی محل را گروه های هدف کانون های فرهنگی هنری برشمرد و گفت: مهارت، دانش و معنویت سه اصلی است که در تعریف مدل جهت جذب مخاطبان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در کارگاه آموزشی آشنایی با رسالت و کارکرد کانون های فرهنگی، هنری مساجد در  پنجمین کنگره ملی« فرهنگ و هنر عشایر و روستا» که با رویکرد گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و با حضور مدیران مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد روستا و عشایر در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم درحال برگزاری است به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با بیان اینکه گروه هدف کانون های فرهنگی، هنری به سه گروه تقسیم می شوند اظهار داشت: نسل نوخاسته، گروه نمازگزاران و اهالی محل سه گروه مخاطبین و گروه هدف را تشکیل می دهند که هر گروه را باید با برنامه های خاص و تعریف مدل مربوط به آن جذب کرد.

وی همچنین ادامه داد: معنویت، مهارت و دانش سه اصلی است که باید در راستای جذب مخاطبین هدف مورد توجه قرار گیرد و متناسب با هر گروه مدل ترکیبی و متناسب با آن ارائه و پیاده سازی شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان ظرفیت ورود به فضاهای فناورانه را دارا می باشند خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی، هنری باید نقطه عطف و پیوند علم، هنر و مذهب باشند و با گردهمایی رتبه های برتر و نخبه در زمینه های مختلف و جذب آنان از طریق ارزش گذاری بر روی فعالیت ها و مدارج اکتسابی آنان در تشویق و تکریم جوانان خلاق، نوآور و کارآفرین گام بردارند.

وی استفاده از آیین های مذهبی را جهت ایجاد کار فرهنگی در جامعه لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: مدل سازی متناسب با نیازهای جامعه و با الهام گیری از آیین های مذهبی همچون چاووشی خوانی و احیای این آیین ها جهت فرهنگ سازی لازم می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی در تعریف رویدادهایی چون برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری و علمی در جذب گروه هدف توجه به دو نکته را لازم برشمرد و خاطرنشان کرد: در تعریف رویدادها باید به دو نکته اساسی توجه شود تا در سایه آن بتوان در جذب گروه هدف به موفقیت رسید که برگزاری رویدادها در فضاهای نشاط آور و نیز فضاهای نوجوانی و جوانی از مواردی است که باید به آن توجه شود.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *