عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

بازدید مدیرکل امور فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از چند اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان، با حضور در ادارات تبلیغات اسلامی چند شهرستان استان اصفهان، با مسئولین این ادارات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمدیان مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی دو ماه گذشته از ادارت تبلیغات اسلامی شهرستان های خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان، داران، فریدون شهر، سمیرم و شهرضا دیدار و با مسئولین این ادارات پیرامون مسائل مختلف مربوط به برنامه های فرهنگی تبلیغی گفتگو کرد.

مسئولین ادارت تبلیغات اسلامی شهرستان های یاد شده با استقبال از حضور مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، خواستار تعامل نزدیک و سازنده نهادهای مرتبط با امر تبلیغات دینی در استان شدند. 

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین احمدیان با دریافت اطلاعات و گزارش های مربوط به برخی اعزام های مناسبتی بزرگ و روند موجود در ادارات تبلیغات اسلامی برای اعزام مبلغین در مناسبتها، خواستار توجه و انجام اموری شدند که می تواند در شکوفایی، اثرگذاری و توسعه امر تبلیغ مؤثر باشد. 

واقع بینی در ارائه درخواست تعداد مبلغین در مناسبت ها برای هر منطقه، توجه جدی به فعالیت مبلغین و میزان اثرگذاری ایشان در تبلیغ، توجه به نیازمندی واقعی محیطهای تبلیغی برای حضور روحانیون، ارزیابی فعالیت های مبلغین و تأثیر گذاری آن در اقدامات بعدی، آمادگی همکاری برای برگزاری دوره های دانش افزایی و تقویت بنیه علمی مبلغین در مناطق تبلیغی توسط دفتر تبلیغات، آمادگی ارائه دوره های آموزشی مورد نیاز مبلغین در شهرستانها، توجه و استفاده از ظرفیت گروه های تبلیغی در شهرستان ها توسط ادارات تبلیغات اسلامی، ورود به عرصه تبلیغات نوین و امور فرهنگی هنری برای تقویت مبلغین و امر تبلیغ از مسائلی بود که در این دیدارها توسط مدیر کل فرهنگی تبلیغی بیان شد.

مسئولین این ادارات تبلیغات اسلامی با اعلام نیاز به دوره های آموزشی برای دانش افزایی مبلغین، خواستار حضور و توجه بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به ادارات شهرستانها و نیازهای آموزشی تبلیغی ایشان شدند. و همچنین آمادگی همکاری خود با دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را برای بالابردن سطح کیفی امور تبلیغی اعلام نمودند.

در قسمت دیگری از این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان، رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به تشریح و توضیح طرح های جدید پرداخت، گفت: طرح اعزام مستمر مبلغین تخصصی به شهرستان های استان اصفهان، نحوه ارتباط ادارات تبلیغات با دفتر از طریق سامانه مدیریت تبلیغات اسلامی(سمتا) و برخی موارد تسهیل کننده امر تبلیغ از جمله طرح های جدید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بودند.

لازم به ذکر است دیدار حجت الاسلام و المسلمین احمدیان از ادارات تبلیغات اسلامی سایر شهرستان های استان به صورت هفتگی و به منظور آشنایی با مسائل، ظرفیت ها و چالشهای مرتبط با امر تبلیغ، و گفتگو با مسئولین ادارات ادامه خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *