عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

تفاهم نامه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با کتابخانه های مرکزی دانشگاه و شهرداری اصفهان

رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان گفت: تحقق توسعه فرهنگی منوط به تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی است تا با استفاده از ظرفیت موجود بتوان به اهداف مشترک دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: امکانات و ظرفیت هایی  که در مراکز علمی  و پژوهشی در خصوص خدمات کتابداری و اطلاع رسانی علمی وجود دارد فرصت بسیار مغتمی است، که باید از  آن  به خوبی استفاده کرد. 

وی افزود: محدودیت امکانات مالی و فیزیکی کتابخانه ‌ها و افزایش روزافزون بهای منابع اطلاعاتی، کتابخانه ها را در زمینه تهیه تمام منابع اطلاعاتی مورد نیاز کاربران خود با مشکل مواجه ساخته است، به گونه ‌ای که امروزه هیچ کتابخانه ای نمی تواند به تنهایی  نیازهای اطلاعاتی همه کاربران خود را تأمین نماید.

حجت الاسلام و المسلمین سراج زاده تصریح کرد: در راستای گسترش خدمات کتابخانه ای خود به فضلا، اعضای هیئت علمی، محققین و دانش پژوهان، تسریع و تسهیل دسترسی کاربران به منابع اطلاعات و توسعه همکاری های بین کتابخانه ای، اقدام به امضای تفاهم نامه با کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان و سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان نموده است.

وی گفت: این تفاهم نامه در راستای همکاری های مشترک بین مراکز علمی و پژوهشی و به‌ منظور استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود و نیل به اهداف مشترک در نشر معارف دینی و هم چنین زمینه‌سازی پژوهش‌های نظری و کاربردی صورت گرفته است.

رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان اذعان داشت: علاقه مندان علاوه بر استفاده از کتابخانه جامع دانشگاه اصفهان با عضویت در طرح ویژه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، امکان استفاده از منابع تمامی کتابخانه های عمومی و تخصصی شهرداری اصفهان و در صورت موجود نبودن منابع درخواستی، با همان کارت عضویت امکان معرفی و امانت دادن کتب کتابخانه دانشگاههای شهر اصفهان نیز وجود دارد.

وی تأکید کرد: متقاضیان استفاده از این طرح با کسب اطلاع از ضوابط این کتابخانه ها و آگاهی از پوشش موضوعی منابع اطلاعاتی آن ها می توانند اقدام به استفاده از خدمات آن کتابخانه ها نمایند.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *