عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

در کرسی های آزاداندیشی کیفیت مهم است نه کمیت

اعضای شورای مرکزی دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی، نقد، مناظره و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان با آیت الله طباطبائی نژاد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تقدیر از فعالیت های این شورا در برگزاری کرسی ها، پیشنهادهایی در جهت برگزاری کرسی ها ارائه نمود.

وی خواستار ارتقاء کیفی کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان شد و اظهار داشت: به جای 20 عنوان مختلف در مدارس مختلف، یک عنوان انتخاب و در تمام حوزه های علمیه برگزار شود، چرا که حرف خوب باید به گوش همه برسد و این کار کمک بسزایی در پختگی عنوان دارد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با تأکید به این که باید در برگزاری کرسی ها به احتیاج های حوزه و طلاب توجه و اولویت بندی شود، افزود: جمع آوری و چاپ سؤال های مطرح شده و بر برپائی کرسی های آزاداندیشی بامحوریت ولایت فقیه و حوزه انقلابی از موضوع هایی است که باید رعایت شود.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس شورای کرسی های آزاداندیشی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به برپایی کرسی های آزاداندیشی، روند برگزاری کرسی های سال 1395 در سطح مدارس استان را تبیین کرد.

وی عنوان داشت: انتخاب موضوع کرسی آزاداندیشی به عهده مدارس و پیشنهاد آن در شورای کرسی های آزاداندیشی بوده است که در صورت تأیید، درمرحله بعد استاد انتخاب و با هماهنگی های لازم این کرسی توسط دبیر اجرایی در مدارس علمیه برگزار می شود.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ناجی دبیر اجرایی کرسی های آزاداندیشی با ارائه گزارشی از برگزاری کرسی های آزاداندیشی درسطح حوزه های علمیه پرداخت و گفت: از سال 90 تاکنون 63 کرسی آزاداندیشی درسطح استان اصفهان برگزار شده است که بیشترین تعداد کرسی با 20 عنوان در سال گذشته می باشد.
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *