عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

بازدید رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از شرکت دیده پرداز صبا

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به همراه مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از فعالیت های شرکت «دیده پردازصبا» مبتکر بازی های قرآنی بازدید و از نزدیک با فعالیت های این مؤسسه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهندس هادیان رئیس شرکت دیده پرداز صبا با معرفی اپلیکیشن و نرم افزارهای مذهبی و دینی ارائه شده توسط این شرکت پرداخت، و گفت: با قلم هوشمند قرآنی جدید، دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید تبدیل به قلم هوشمند قرآنی می شود.

وی افزود: در این برنامه وقتی یک آیه را لمس می کنید، آیه با صدای قاری مورد نظر شما پخش می شود و پس از آن می توانید ترجمه ی گویای آیه را نیز ببینید و بشنوید.

هادیان از پخش صوت به صورت پیوسته و در محدوده دلخواه خبر داد و گفت: دو دوره قرائت تند خوانی، یک دوره قرائت کلمه به کلمه قرآن، تفسیر متنی برگزیده نمونه آیت الله العظمی مکارم شیرازی(حفظه الله تعالی) و تفسیر نور آقای حجت الاسلام و المسلمین قرائتی(حفظه الله تعالی) را از ویژگی های این نرم افزار نام برد که کاربران فقط با پرداخت مبلغ بسیار اندکی از این نرم افزارها بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه به معرفی دیگر محصولات آن شرکت پرداخت و گفت: قلم هوشمند قرآن دانش آموزی، قلم هوشمند مفاتیح، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه از جدیدترین محصولات این شرکت است.

لازم به ذکر است در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول احمدیان مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری رییس اداره امور مبلغان خواهران، رییس دفتر را همراهی کردند.
 

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *