عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

پـروژه نـفـوذ و انتـخابـات / گزارش تصویری

کرسی آزاداندیشی «پروژه نفوذ و انتخابات» با همکاری مدرسه علمیه امام علی علیه السلام صدرخواجو و به همت دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، برای برگزاری این کرسی آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان از استاد محمود معلمی پژوهشگر و کارشناس ارشد حوزه مسائل سیاسی دعوت شده بود که با هدف بررسی راه های نفوذ و ضرورت شناخت آنها پیرامون موضوع انتخابات برگزار شد.

استاد معلمی در بخش ابتدایی صحبت های خود در این کرسی به بیان تاریخچه جریان شناسی نفوذ دشمن از زمان قاجاریه پرداخت و سرنوشت ملت ایران از دریچه انتخابات را مورد بررسی قرار پرداخت.

وی همچنین جریان‌های طرفدار نفوذ در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی را بررسی کرد و به تشریح جریان نفوذ که منظور از آن شبکه ‌سازی در داخل ملت به ‌وسیله تغییر آرمان ها، ارزش ها، خواست ها و باورهای ملی و دینی مردم است، پرداخت.

وی از طلاب و روحانیون درخواست روشنگری داشت که با هوشیاری خود فتنه‌ها و ترفندهای دشمن را در همه انتخابات شناسایی و آن‌ها را خنثی نموده و به اطلاع مردم برسانند.

این کرسی آزاداندیشی با هدف ایجاد شور و شعور انتخاباتی در فضای حوزه علمیه اصفهان برای تحقق حضور آگاهانه و حداکثری آحاد مردم پای صندوق های رأی تدارک گردیده بود که بحمد الله در فضایی دوستانه و با وجود تفکرات و نظرات علمی گوناگون شرکت کنندگان، به طور جدی مورد بررسی قرار گرفت.
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *