عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

راه اندازی پایا و ساتنا در سایت قرض الحسنه باعث کاهش مراجعات حضوری شده است

مدیر عامل قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سفر به اصفهان: راه اندازی پایا و ساتنا در سایت قرض الحسنه باعث کاهش مراجعات حضوری شده است

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی پور: راه اندازی سامانه پایا و ساتنا در سامانه پایگاه اینترنتی صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سبب شده تا مراجعات طلاب و مشتریان به صندوق قرض الحسنه به حداقل برسد و در زمان و هزینه های مراجعین صرفه جویی شود.
 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی شهیدی پور مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بازدیدی که از شعبه اصفهان داشت، عنوان داشت: تلاش داریم تا در قسمت نرم افزار و بانکداری به روزترین خدمات را به کار بگیریم و با ارتقاء نرم افزارهای بانکداری خود را نیز ارتقاء دهیم و بحمدلله اردیبهشت امسال شاهد راه اندازی نرم افزار اینترنت بانک بوده ایم.
 
وی با بیان این که امروز صندوق قرض الحسنه درنوع خود از جایگاه و امکانات و توانایی های خوبی برخوردار است، افزود: با راه اندازی نرم افزار اینترنت بانک قریب 9000 نفر کاربر در این سامانه ثبت نام کرده اند و این افراد بدون مراجعه روزانه به شعب و با استفاده از سامانه پایا و ساتنا از خدمات بهره می برند و این به معنی صرفه جویی در هزینه و زمان افراد است.
 
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی یکی دیگر از افتخارات قرض الحسنه را پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد بر شمرد و گفت: در سال حدود 20 هزار فقره وام به صورت متمرکز در شعب پرداخت می شود که بالغ بر 60 میلیارد تومان می باشد.
 
در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تقدیر از زحمات همکاران در صندوق قرض الحسنه خواستار تسهیل ضمانت های زنجیره ای وام های قرض الحسنه شد که این تقاضا مورد توافق قرار گرفت.
 
در ادامه مهدی حائری نژاد سرپرست دائره برنامه ریزی و فناوری اطلاعات صندوق قرض الحسنه دفتر مرکز گفت: ارائه خدمات تلفن بانک و موبایل بانک در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر پیگیر برنامه های شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی شتاب هستیم.
 
در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فاتحی رئیس صندوق قرض الحسنه شعبه اصفهان گفت: یکی از خدمات جدید قرض الحسنه ارائه وام ازدواج به طلاب به مبلغ چهار و نیم میلیون تومان می باشد و همچنین طلاب می توانند در صورت فرزند دار شدن از وام یک و نیم میلیون تومانی نیز بهره مند شوند.
 
لازم بذکر است همچنین دراین سفر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی بهمراه حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی وآقای مهدی حائری نژاد باحضرت آیت الله طباطبائی نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان دیدار وگفتگو کردند.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *