عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

امروز فلسطین مرز تقابل اسلام و یهود است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع پرشور راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر حبیب آباد با اشاره به تقابل تاریخی یهود و اسلام به بیان اهمیت این تجمع ها و تأثیر و بازتاب آن در جامعه جهانی امروز پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع پرشور مردم روزه دار شهر حبیب آباد با بیان سبقه تاریخی عداوت یهود با اسلام عنوان داشت: دعوای بین اسلام و یهود نه به 50 سال گذشته بلکه به ابتدای نزول آیات الهی بر قلب پیامبر اسلام صلی ا… علیه و آله بر می گردد.

وی تصریح کرد: خداوند در چندین آیه از قرآن کریم بیان کرده است که یهود نمی تواند اسلام را تحمل کند و دلیل آن این است که یهودیان نژاد خود را برتر می دانند و به دنبال استیلای بر جهان هستند و بقیه مردم را بهائم می دانند و معتقدند باید یهود حاکم بر همه دنیا باشد و دیگران تابع دستورات آن ها!

حجت الاسلام و المسلمین قطبی افزود: با وجود تفکر برتری از سوی یهود و وعده الهی به مسلمانان که خداوند در قرآن وعده استیلا و جهان شمولی دین اسلام به عنوان دینی که راه سعادت انسان ها را در اسلام می داند و دینی که آمده انسان ها را از ظلمت به نور ببرد و این مسئله در تقابل با اندیشه های یهود است و این سبب شد تا یهود برنتابد و به تقابل با اسلام به پاخیزد.

وی در ادامه با اشاره به آیه شریفه 120 سوره  بقره که خداوند می فرماید «وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ» گفت: خداوند به پیامبرش فرمود این ها از تو راضی نمی شوند تا این که از آن ها تبعیت کنی و مطمئن باش اگر تبعیت کنی نصرت خدا بالای سر تو نخواهد بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: یهودیان در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که اسلام شعار نمی دهد و  آرام آرام دنیا را فرا می گیرد و جمعیت روبه افزایش و چند میلیاردی آنان شاهد بر این مدعاست و فهمیده اند مسلمانان جمعیتی شهادت طلب، مقاوم، پیشتاز، دارای تمدن، فکر و اندیشه هستند لذا جدی تر به مقابله با آنان برخواسته اند.

وی در ادامه اذعان داشت: تقابل یهود و اسلام شکل جدیدی به خود گرفت و یهودیان از 120 سال پیش به این نتیجه رسیدند که در شرایطی قرار گرفته اند که یهود باید در قالب یک چهره سیاسی و با عنوان انجمن سیاسی بزرگی با نام صهیونیست در نقطه ای از دنیا مستقر شود لذا در بررسی های مطالعاتی صحرای سینا و منطقه فلسطین را انتخاب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی به دلایل انتخاب فلسطین به عنوان مرکز حکومت آن ها اشاره کرد و گفت: فلسطین دارای ویژگی های جغرافیایی و استراتژیکی است و همچنین منطقه است خوش آب و هوایی.

وی از دلایل دیگر این انتخاب قرار گیری فلسطین وسط کره زمین بیان کرد و گفت: همچنین شعاع گسترده آن و این که این شهر زادگاه و محل زندگی و تردد و محل دفن انبیای بزرگ الهی و دارای تاریخ است و حتی مورد توجه مسلمین به عنوان قبله اوّل آنان بوده  و می توان با این ویژگی ها توجه همه ادیان را به این منطقه معطوف ساخت و بهترین مکان برای مدیریت جهان است.

رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن هدف صهیونیست را از تصرف منطقه فلسطین راه اندازی پایگاهی برای پیشبرد نقشه های سیاسی و اقتصادی دنیا و جهت دهی به اندیشه های دانشمندان و سرکوب مخالفین اعلام کرد و گفت: به همین دلیل شاهد حملات وحشیانه رژیم اشغارگر قدس به مناطقی همچون صبرا و شکیلا و غزه و… هستیم.

وی افزود: در مقابل تفکرات و اندیشه های صهیونیست ها این اسلام است که داعیه دار جهان شمولی بودن و اندیشه ناب و به دور از تحریف دارد و در همین دین اسلام بود که فقیهی متکی بر آموزه های دینی با آرمان های الهی ظهور کرد و حیات سیاسی و معنوی اسلام را احیاء نمود و توانست تحت لوای نظریه ولایت فقیه به تقابل با رژیم اشغالگر قدس بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی اذعان داشت: امروز ارزش راهپیمایی روز جهانی قدس و درصحنه بودن و مقابله با صهیونیست روز به روز بالا می رود و می توان پایان تاریخی این لجنه سیاسی خبیث را به برکت قرآن، شهادت، مقاومت، و حضور مردم شاهد باشیم و این همان وعده رهبری معظم انقلاب است که می فرمایند تا بیست و پنج سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمن تلاش می کند از درون این هیمنه بزرگ و روحیه مبارزه با صهیونسیت را با القای شبهه افکنی ها تضعیف کند و ما باید در برابر این تهدیدات هوشیار باشیم و بدانیم فلسطین پیشانی رویارویی با دشمن است و مرز ما مرز جغرافیایی نیست.
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *