عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

دسترسی به 16000 جلد کتاب در نرم افزار موبایل قائمیه

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به همراه مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از فعالیت های مؤسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه بازدید و از نزدیک با فعالیت های این مؤسسه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید نبوی مدیر مؤسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه در ابتدای این دیدار به پیشینه تاریخی این مؤسسه پرداخت و عنوان داشت: این مرکز از سال 1387 با فعالیت خالصانه و شبانه روزی عده ای از نخبگان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه با گرایش مذهبی، فرهنگی و علمی آغاز نمود.

وی گسترش فرهنگ و معارف ناب ثقلین که همان کتاب الله و اهل البیت علیهم السلام است را به عنوان مهم ترین هدف این مؤسسه برشمرد و اذعان داشت: تقویت انگیزه مردم به خصوص قشر جوان نسبت به بررسی دقیق تر مسائل دینی، جایگزینی محتوای سودمند به جای مطالب بی محتوا در تلفن های همراه، تبلت ها و رایانه ها و سرویس دهی به محققین، طلاب و دانشجو از دیگر اهداف تأسیس و برپایی این مرکز می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی
در ادامه به جدیدترین محصول این مؤسسه اشاره کرد و گفت: این نرم افزار اولین مارکت ایرانی برای عرضه کتاب دیجیتالی به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی در قالب همه سیستم عامل ها رایج از جمله سیستم عامل ios می باشد که در آینده به بیش از بیست زبان زنده دنیا ارتقاء خواهد یافت.

وی افزود: سهولت کاربرى، وجود محتواهای پاک و مفید، دسترسی به کتاب های رایگان، سرعت مناسب نرم افزار و مکان دسترسی به بیش از 16000 جلد کتابی که از مؤلفین و ناشران آنها اجازه کسب شده است را از مهم ترین امکانات این نرم افزار می باشد.

در بخش دوم این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با قدردانی از فعالیت های ارزشمند انجام شده در این مؤسسه گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آمادگی دارد در راستای بارگذاری نشریات تخصصی اخلاق، کتب و تألیفات منتشر شده این دفتر با مؤسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه همکاری لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی اکبر صافی رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و سرپرست مؤسسه آموزش عالی بانو مجتهده امین(ره) و حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول احمدیان مدیرکل امور فرهنگی تبلیغی و جناب آقای محسن صادقی رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز حضور داشتند.

 

 


 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *