عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اعزام تخصصی مبلغان خواهر به مناطق ویژه اجتماعی شهر اصفهان در دستور کار اداره امور مبلغان خواهر دفترتبلیغات اسلامی اصفهان

جلسه توجیهی اعزام تخصصی مبلغات محله محور در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار و رویکرد های جدید اداره اعزام مبلغان خواهر در این جلسه بحث و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این جلسه در بیاناتی از هدایت اعزام خواهران درطول سال به دو بخش مناسبتی درماه های رمضان المبارک ومحرم الحرام بجهت شاخص بودن این ایام واعزام تخصصی مبلغان خبر داد.

وی در ادامه افزود: اعزام تخصصی در دو قالب موضوع محور که بنا به درخواست ارگان ها و نهاد ها و به صورت انفرادی صورت می گیرد و نوع دیگر اعزام تخصصی، اعزام محله محور است که با هدف تقویت و ارتقاء سطح جلسات محلی خواهران در شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر در رابطه با اعزام مبلغات محله محور گفت: مطالعات پیرامونی در رابطه با این طرح صورت گرفت و 8 محله شهر اصفهان که از  نظر فرهنگی آسیب دیده یا آسیب پذیر بودند شناسایی شد.

وی در ادامه به ملاک ها برای انتخاب مکان تبلیغی اشاره کرد و گفت در کنار آسیب پذیری منطقه به لحاظ فرهنگی مرکزیت و محوریت محله برای اهالی و استقبال و حمایت متولیان جلسه اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قیصری در پایان گفت این طرح با انتخاب و گزینش 8 مبلغ برتر و 4 نفر زیر مجموعه، که جمعاً یک تیم 40 نفره را تشکیل می دهد کار خود را از ابتدای آبان ماه، در 40  نقطه اسیتراتژیک شهر اصفهان شروع می نمایند و به زودی شاهد  افزایش این گروه ها در خارج شهر و در داخل استان  خواهیم بود.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *