عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و سطح سه تخصصی


ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان
کارشناسی ارشد و سطح 3 تخصصی

تذکرات مهم ویژه برادران:
1- فقط پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ملزم به ثبت اطلاعات در هر دو لینک ثبت نام دانشگاه قران و حدیث و مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) بوده و پذیرفته شدگان مقطع سطح 3 تخصصی فقط ملزم به ثبت اطلاعات در لینک ثبت نام مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) می باشند.
2-
پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد نسبت به بندهای 2 و 5 اطلاعیه مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه قرآن و حدیث مبنی بر ارایه موافقت با تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه و ارایه مدرک معافیت تحصیلی در حوزه علمیه به دانشگاه دقت لازم را  داشته باشند
.
3- ثبت نام قطعی با ارائه مدارک حضوری برای پذیرفته شدگان نهایی هر دو مقطع از تاریخ 22 تا 24 تیر ماه 1395 در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) بوده و عدم مراجعه به منزله انصراف و ثبت نام از پذیرفته شدگان ذخیره انجام خواهد شد.

4- طلاب رشته علوم حدیث گرایش کلام و عقاید از پرداخت شهریه ترم ها (4 ترم) معاف و دوره آموزشی در اصفهان رایگان می باشد.
5- علاوه بر تعهدات لازم برای دانشگاه قرآن و حدیث ارائه ضمانت تعهد تحصیلی به مبلغ 6 میلیون تومان به صورت سفته هنگام تحویل مدارک ثبت نام الزامی است ضمناً حضور ضامن به صورت حضوری برای امضای پشت سفته با همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملّی ضرور
ی می باشد.

تذکرات مهم ویژه خواهران:
1- فقط پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ملزم به ثبت اطلاعات در هر دو لینک ثبت نام دانشگاه قران و حدیث و مؤسسه آموزش عالی حوزوی بانو مجتهده امین(ره) بوده و پذیرفته شدگان مقطع سطح 3 تخصصی فقط ملزم به ثبت اطلاعات در لینک ثبت نام مؤسسه آموزش عالی حوزوی بانو مجتهده امین(ره) می باشند.
2-
تذکرات مربوط به بندهای 2 و 5 اطلاعیه مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه قرآن و حدیث مبنی بر ارایه موافقت با تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه و ارایه مدرک معافیت تحصیلی در حوزه علمیه به دانشگاه فقط ویژه برادران می باشد.
3- ثبت نام قطعی با ارائه مدارک حضوری برای پذیرفته شدگان نهایی هر دو مقطع از تاریخ 22 تا 24 تیر ماه 1395 در مؤسسه آموزش عالی حوزوی بانو مجتهده امین(ره) بوده و عدم مراجعه به منزله انصراف و ثبت نام از پذیرفته شدگان ذخیره انجام خواهد شد.
4- طلاب رشته علوم حدیث گرایش های نهج البلاغه و تفسیر اثری از پرداخت شهریه ترم ها (4 ترم) معاف و دوره آموزشی در اصفهان رایگان می باشد.

5- علاوه بر تعهدات لازم برای دانشگاه قرآن و حدیث ارائه ضمانت تعهد تحصیلی به مبلغ 6 میلیون تومان به صورت سفته هنگام تحویل مدارک ثبت نام الزامی است ضمناً حضور ضامن(ترجیحاً همسر یا پدر) به صورت حضوری برای امضای پشت سفته با همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملّی ضروری می باشد.

ثبت نام در دو مؤسسه آموزش عالی

ثبت نام در دانشگاه قرآن و حدیث

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *