عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

آغاز سال تحصیلی دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و بانو مجتهده امین(ره)

سال تحصیلی 96-95 مؤسسه آموزش عالی علامه از شنبه سیزدهم شهریور ماه آغاز و طلاب در مقاطع تحصیلی ارشد، سطح سه و زبان به علم آموزی خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسمین دکتر علی اکبر صافی رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) اصفهان اظهار داشت: طلاب سطح سه حوزه علمیه در رشته های مشاوره اسلامی و مدرسی علوم عقلی و در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قرآن و حدیث در رشته های کلام و عقاید به تحصیل خواهند پرداخت.

وی با بیان این که در سال تحصیلی جدید از طلاب علاقه مند به یادگیری زبان های خارجی ثبت نام به عمل آمده است تصریح کرد: دوره فلسفه همانند سال های گذشته با حضور استاد عبدالرسول عبودیت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسمین صافی برنامه افتتاحیه سال تحصیلی جدید را تشریح کرد و گفت: در روز دوشنبه 15 شهریور ماه 1395 مراسم افتتاحیه با دعوت از طلاب جدیدالورد دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و بانو مجتهده امین(ره) برای مقاطع سطح سه و کارشناسی ارشد در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث و رییس قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *