عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

به‌ زودی کتاب حجاب و پوشش در کتاب مقدس و قرآن کریم منتشر می‌شود

حجاب و پوشش در کتاب مقدس و قرآن کریم، پنجاه‌ویکمین عنوانِ کتاب در کارنامة انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است که جناب آقای دکتر علی بورونی در سه بخش به بررسی مسئلة پوشش و حجاب در ادیان ابراهیمی پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، یدالله جنتی رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در این اثر، نویسنده در بخش اول به مفهوم حجاب در زمان حضرت موسی(علیه السلام)، معابد، پیامبران، زنان پیامبران و دیگر زنان در کتاب مقدس پرداخته است.

وی در ادامه افزود: لزوم عفاف و حجاب برای مردان و زنان یهودی که نمونه‌هایی از آن در کتاب مقدس بیان شده و همچنین دیدگاه نویسنده کتاب درخصوص پوشش زنان و مردان در منابع قدیمی وکهن و در بین خاخام‌های یهودی دراعصار مختلف، از مباحث خواندنی است.

یدالله جنتی گفت: در بخش دوم این اثر، به پوشش زنان از منظر دین مسیحیت و از دیدگاه پولس پرداخته و در بخش سوم، مسئله حجاب از دیدگاه اسلام بحث و بررسی شده است.

وی افزود: همچنین مباحثی نظیر انواع پوشش در جزیره العرب در طلوع اسلام و لباس‌های رایج آن زمان و پوشش زنان در قرآن مجید و چشم‌پوشی از نگاه‌های حرام از مباحث مطرح‌شده در بخش سوم است.

رئیس اداره نشر در پایان خاطرنشان کرد: این اثر به‌زودی در 168 صفحه در قطع رقعی به قیمت 10000 تومان به بازار کتاب عرضه و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *