عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اولین نشست سواد رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد

اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اولین نشست سواد رسانه را با اکران فیلم «ایستاده در غبار» با حضور برخی از عوامل فیلم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مجید شجاعی رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر بیان داشت: این نشست با هدف افزایش توانایی مبلغین در زمینه نقد و تحلیل فیلم و با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان تولید و به روایت زندگی جاویدالأثر حاج احمد متوسلیان می پردازد که به خاطر خلاقیت های کم نظیر فیلم سازانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفته و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.

شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: این فیلم روز جمعه 9 مهرماه و با حضور 350 نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان به همراه خانواده هایشان در تالار فرهنگیان اکران و پس از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی با حضور حجت الاسلام عباس محسنی عضو هیأت مدیره مؤسسه فردایی دیگر و مشاور تهیه‌ کننده فیلم برگزار و به سوالات تماشاچیان پاسخ داده شد.
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *